افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

ایران همیشه در صحنه و دیپلماسی هماهنگ عمل کرده است.

  • کد خبر : 406060
ایران همیشه در صحنه و دیپلماسی هماهنگ عمل کرده است.

۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳ – ۱۷:۴۱:۳۱ سردار فدوی: سردار فدوی گفت: جمهوری اسلامی ایران این روزها همواره در صحنه و دیپلماسی هماهنگ عمل کرده است. دستورات لازم را دریافت کرده ایم و هر روز با قاطعیت اجرا می کنیم. به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت […]


۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳ – ۱۷:۴۱:۳۱

سردار فدوی:




سردار فدوی گفت: جمهوری اسلامی ایران این روزها همواره در صحنه و دیپلماسی هماهنگ عمل کرده است. دستورات لازم را دریافت کرده ایم و هر روز با قاطعیت اجرا می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید نیل فروشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت سرداران ما به عنوان یک قدرت الهی همواره همرزمانشان را توان عمل و عمل بیشتر کرده است. “

وی در خصوص احتمال استفاده از پایگاه ها و آسمان کشورهای منطقه علیه ایران گفت: در خصوص استفاده از پایگاه های کشورهای منطقه و پایگاه های آمریکایی قاطعانه اعلام شده است که به منابع خود اجازه نخواهند داد. و آسمان برای استفاده صهیونیست ها نمی توانند اقدامات اساسی انجام دهند و این موضوع مهمی است.

سردار فدوی تاکید کرد: صهیونیست ها اشتباه استراتژیک کرده اند. در صورت ادامه دادن به مزخرفات خود ما نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. شهید هانیه در سرزمین ما به شهادت رسید و ما به اقدامات مداخله جویانه او پاسخ خواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص ادعای برخی کشورهای منطقه و خارج از منطقه بر جزایر سه گانه گفت: در صورت ادامه اقدامات، ما نیز اقدامات متقابل انجام خواهیم داد. این اقدامات با اظهارات اخیر وزیر امور خارجه در خصوص جزایر سه گانه قابل مقایسه نیست. از سال اول انقلاب تاکنون متن هایی در جلسات مختلف نوشته شده که نشان از عدم اراده و استقلال کشورهای اروپایی دارد. آنها خود را دائماً تابع ایالات متحده می دانند، در حالی که برخی از این کشورها تاریخ بسیار قدیمی دارند و اراده ای از خود ندارند.

و افزود: این بار هم کار احمقانه ای کرده اند و بسیاری از برنامه ها بر اساس سیاست های اروپایی است. به عنوان مثال برخی از برندهای ایرانی سابقه ای قدیمی تر از عمر برخی از این کشورها دارند.

فدوی گفت: جمهوری اسلامی ایران این روزها همواره در عرصه های روستایی و دیپلماسی هماهنگ عمل کرده است. دستورات لازم را دریافت کرده ایم و هر روز با قاطعیت اجرا می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیات های انجام شده نشان می دهد که مردم غزه با جمعیتی بیش از دو میلیون و سیصد هزار نفر از این وضعیت رنج می برند. در حالی که تعداد قابل توجهی از این افراد زن و کودک هستند، این تفکر نادرست دشمنان ماست که خود را سرچشمه و معیار می دانند و دیگران را انسان نمی دانند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

فرنام صنعت پاکسا

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

چرم نو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.