افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

کمک های مالی به انتخابات آمریکا به 190 میلیون دلار رسید

  • کد خبر : 406034
کمک های مالی به انتخابات آمریکا به 190 میلیون دلار رسید

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، کمک مالی در قالب ارز دیجیتال از مرز 190 میلیون تومان گذشته است بخشی از این مبالغ مربوط به کمک 10 میلیون دلاری کریس لارسن به کمپین کامالا هریس است. به گزارش اسمارتک نیوز، این اقدام یکی از بنیانگذاران ریپل باعث شد نارضایتی در میان کاربران […]

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، کمک مالی در قالب ارز دیجیتال از مرز 190 میلیون تومان گذشته است بخشی از این مبالغ مربوط به کمک 10 میلیون دلاری کریس لارسن به کمپین کامالا هریس است.

به گزارش اسمارتک نیوز، این اقدام یکی از بنیانگذاران ریپل باعث شد نارضایتی در میان کاربران ارزهای دیجیتال. با این حال، شانس برنده شدن دونالد ترامپ (دونالد ترامپ) فاصله زیاد از هریس و برخی از تحلیلگران معتقدند که او می تواند برنده شود کاتالیزوری برای شروع روند صعودی بیت کوین و ارزهای دیجیتال.

کمک های ارز دیجیتال به کمپین های انتخاباتی ایالات متحده

بر اساس گزارش های به دست آمده از 190 میلیون تومان 130 میلیون تومان برای رقابت های کنگره، از جمله انتخابات مقدماتی، هزینه شده است.

دوباره در مورد کمک های مالی در قالب ارزهای دیجیتال صحبت کنید داغ زیرا کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل، به کمپین کامالا هریس کمک مالی کرد بزرگ انجام داده است گزارش ها نشان می دهد که او بیش از 10 میلیون دلار در قالب توکن های XRP به کمپین این نامزد دموکرات کمک مالی کرده است.

این موضوع تعجب آور است زیرا دولت بایدن (رئیس جمهور دموکرات آمریکا) جنگی همه جانبه را علیه ریپل آغاز کرده بود.

برد گارلینگ هاوس (براد گارلینگ هاوس)، یکی دیگر از بنیانگذاران ریپلدر این باره گفت:

ما این جنگ را داریم بی ربط دولت علیه پایان دادن به ارزهای دیجیتال

یکی کمیته اقدام سیاسی (PAC) که از دونالد ترامپ حمایت می کند، تقریبا 7.5 میلیون دلار ارز دیجیتال را به عنوان کمک مالی جمع آوری کرده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط کمیسیون انتخابات فدرال (FEC)، بیشتر کمک های مالی به دونالد ترامپ در بیت کوین، اتریوم، ریپل و استیبل کوین هایی مانند USDC و Tether (USDT) بوده است.

کمیته سیاسی فایرشیک (Fairshake)، در سپتامبر حدود 29 میلیون دلار مالی اهدا شد. از این مبلغ، 20 میلیون دلار به دو کمیته سیاسی اختصاص یافت: 15 میلیون دلار به از مشاغل آمریکایی دفاع کنید (که بر سیاست‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال تمرکز دارد و به جمهوری‌خواهان تمایل دارد) و 5 میلیون دلار از پیشرفت محافظت کنید (که از دموکرات ها حمایت می کند).

فایرشیک 8.8 میلیون دلار بقیه برای رقابت های پارلمانی در ایالت ها است نیویورک، نوادا و کالیفرنیا خرج کرده است

جیمز دلمور (جیمز دلمور)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، گفت:

کمک های مالی Fireshik به نامزدها در مناطق رقابتی بسیار مهم است است این کمک ها فقط برای انتخاب سیاستمداران نیست حامی ارزهای دیجیتال نه تنها در کرسی های مهم کنگره مهم است، بلکه حفظ موقعیت کالیفرنیا به عنوان قطب اصلی صنعت ارزهای دیجیتال نیز مهم است.

تاثیر بر بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارز دیجیتال به افزایش شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات واکنش مثبت نشان داده است. در پلتفرم پیش بینی بازار بازی (Polymarket)، شانس پیروزی ترامپ به شدت از شانس پیروزی هریس فراتر رفته و به ۶۳.۵٪ رسیده است

شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات به 63.5 درصد رسید - منبع: پلی مارکت
شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات به 63.5 درصد رسید – منبع: پلی مارکت

افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث شد آلت کوین ها نیز به این روند صعودی بپیوندند. با این حال، بازار همچنان با مقاومت و انتظار قابل توجهی مواجه است کاتالیزوری این است که بتوانیم قیمت را به سطوح بالاتر هدایت کنیم.

بنابراین تحلیلگران بازار امیدوارند ترامپ در انتخابات پیروز شود به نفع صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا باشد

رایان لی (رایان لی)، تحلیلگر ارشد تحقیقات بایگات (Bitget Research) در این باره گفت:

عواملی که می تواند قیمت ارزهای دیجیتال را افزایش دهد کمک کند انجام دهید افزایش دهد شانس پیروزی ترامپ در انتخابات و رشد قیمت بیت کوین ترامپ به عنوان یک حامی قوی بیت کوین و سرمایه گذاران پیروزی او را یک سیگنال مثبت می دانند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-22 17:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.