افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

شیائومی 15 با اسنپدراگون 8 الیت و اندروید 15 در Geekbench رکورد زد

  • کد خبر : 406030
شیائومی 15 با اسنپدراگون 8 الیت و اندروید 15 در Geekbench رکورد زد

اگرچه تنها چند روز تا معرفی رسمی شیائومی 15 باقی مانده است، اما این گوشی جدید با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت وارد تست های بنچمارک شد و نتایج شگفت انگیزی را به ثبت رساند. این اتفاق پس از معرفی تراشه جدید اسنپدراگون 8 الیت توسط کوالکام رخ داد و به نظر می رسد این […]

اگرچه تنها چند روز تا معرفی رسمی شیائومی 15 باقی مانده است، اما این گوشی جدید با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت وارد تست های بنچمارک شد و نتایج شگفت انگیزی را به ثبت رساند. این اتفاق پس از معرفی تراشه جدید اسنپدراگون 8 الیت توسط کوالکام رخ داد و به نظر می رسد این تراشه پرچمدار با شیائومی 15 سازگاری کامل دارد.

امتیازات قابل تحسین Geekbench

شیائومی 15 اخیراً در پایگاه داده آنلاین Geekbench نسخه 6.3.0 مشاهده شد و توانست به امتیاز چشمگیر 3180 در تست تک هسته ای و امتیاز چشمگیر 10058 در تست چند هسته ای دست یابد. این نتایج نشان از قدرت پردازشی بالا و عملکرد سریع این گوشی دارد که به خوبی می تواند جایگاه آن را در رقابت با سایر گوشی های پرچمدار تثبیت کند.

نسخه استفاده شده در این بنچمارک دارای 16 گیگابایت رم است که این سوال را ایجاد می کند که آیا این تنها گزینه حافظه خواهد بود یا اینکه شیائومی قصد دارد نسخه های دیگری را با حافظه متفاوت عرضه کند. با این حال، این میزان رم نشان از تمرکز شیائومی بر ارائه تجربه ای قدرتمند و سریع به کاربران خود دارد.

شیائومی 15 با اندروید 15

یکی از شگفتی های این تست بنچمارک استفاده از اندروید 15 به عنوان سیستم عامل این دستگاه است. نسخه ای از اندروید که همین چند روز پیش برای دستگاه های گوگل پیکسل منتشر شد. این بدان معنا نیست که نسخه نهایی شیائومی 15 قطعا با اندروید 15 عرضه خواهد شد، اما این امکان وجود دارد و می توان انتظار داشت که این گوشی از ابتدا با آخرین نسخه اندروید در دسترس کاربران قرار گیرد.

رونمایی رسمی و راه اندازی جهانی

انتظار می رود شیائومی 15 و نسخه پیشرفته تر آن، شیائومی 15 پرو، به زودی در چین عرضه شوند. نسخه اولترا این گوشی نیز قرار است در مرحله ای دیگر معرفی شود. در ابتدا، شیائومی 15 و 15 پرو تنها در چین عرضه خواهند شد، اما به احتمال زیاد این گوشی ها مانند سال های گذشته به بازارهای جهانی نیز راه خواهند یافت.

عرضه جهانی این گوشی برای علاقه مندان به فناوری در سایر نقاط جهان اهمیت ویژه ای دارد. در سال های اخیر شیائومی با عرضه گوشی های پرچمدار مقرون به صرفه توانسته محبوبیت زیادی در بازار جهانی کسب کند و انتظار می رود شیائومی 15 این روند موفق را ادامه دهد.

اسنپدراگون 8 الیت؛ قلب تپنده شیائومی 15

تراشه پردازشی Snapdragon 8 Elite که قلب شیائومی 15 را تشکیل می دهد، جدیدترین پردازنده کوالکام است و برای ارائه بهترین عملکرد در گوشی های هوشمند طراحی شده است. این پردازنده با معماری پیشرفته و استفاده از فناوری های روز می تواند عملکرد بسیار خوبی را هم در بازی های سنگین و هم در چند وظیفه ای ارائه دهد. امتیازات معیار بالا نشان دهنده قدرت منحصر به فرد این تراشه پردازشی است.

با توجه به این نکات و مشخصات، انتظار می رود شیائومی 15 بتواند به راحتی با گوشی های پرچمدار دیگری مانند سری گلکسی اس سامسونگ و آیفون های اپل رقابت کند و جایگاه ویژه ای در بازار گوشی های هوشمند کسب کند.

نتیجه گیری

شیائومی 15 با ترکیبی از سخت افزارهای قدرتمند مانند تراشه اسنپدراگون 8 الیت و 16 گیگابایت رم و احتمالاً اندروید 15 می تواند یکی از بهترین و سریع ترین گوشی های هوشمند سال 2024 باشد. این گوشی با امتیازات بنچمارک چشمگیر و ارائه قریب الوقوع در آستانه تبدیل شدن به یک رقیب جدی در بازار گوشی های پرچمدار است.

شیائومی بار دیگر ثابت کرد که توانایی ارائه محصولات با کارایی بالا با قیمتی رقابتی را دارد و با عرضه جهانی شیائومی 15، باید منتظر استقبال گسترده ای از این گوشی باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.