افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

سرلشکر جعفری: شهید نیلوفروشان شاگرد اول مدرسه قاسم سلیمانی است.

  • کد خبر : 406004
سرلشکر جعفری: شهید نیلوفروشان شاگرد اول مدرسه قاسم سلیمانی است.

فرمانده مرکز فرهنگی اجتماعی بقیه الله گفت: شهید نیلوفروشان شاگرد اول مدرسه قاسم سلیمانی است. از فرماندهی گردان شروع کرد و سپس مسئول عملیات زمینی شد. وی پس از شهادت زاهدی به درخواست نصرالله جای این شهید را گرفت. به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم بزرگداشت شهید عباس نیلفروشان اظهار کرد: شهید […]

فرمانده مرکز فرهنگی اجتماعی بقیه الله گفت: شهید نیلوفروشان شاگرد اول مدرسه قاسم سلیمانی است. از فرماندهی گردان شروع کرد و سپس مسئول عملیات زمینی شد. وی پس از شهادت زاهدی به درخواست نصرالله جای این شهید را گرفت.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم بزرگداشت شهید عباس نیلفروشان اظهار کرد: شهید نیلفروشان از 14 سالگی در دفاع مقدس شرکت کرده بود و با دستکاری شناسنامه به جبهه رفت و فرمانده گردان شد. . . او از جوانی تا شهادت در جبهه های حق علیه باطل جنگید.

وی ادامه داد: وی در لشکر هشت نجف حضور یافت. این ارتش همیشه خط شکن بود و هر بار که این لشکر به خط می رسید موفقیت حاصل می شد. شهید نیلفروشان از فرماندهان آن لشکر بود. در آزادسازی خرمشهر و در همه عملیات ها نقش مهمی داشت و شب و روز کار نمی کرد.

سرلشکر جعفری افزود: جنگ هشت ساله به پایان رسیده اما دفاع مقدس همچنان ادامه دارد. جنگ غزه و لبنان و جنگ های قبلی ادامه دفاع مقدسی است که از ایران شروع شد و انشاءالله با فتح فلسطین به پایان می رسد.

فرمانده حوزه فرهنگی اجتماعی بقیه الله خاطرنشان کرد: صدام توسط آمریکا سرنگون شد و حکومت اسلامی هماهنگ و همفکر با انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تشکیل شد. آمریکا از عراق و افغانستان فرار کرد اما داعش را به وجود آورد تا به نام اسلام و اختلافات قومی و مذهبی به انقلاب اسلامی حمله کند، اما دیدید چه ارتش هایی از ایران، سوریه، عراق و لبنان و تیپ فاطمیون و زینبیون سازماندهی شدند. جنگید. در برابر داعش و آماده شدن برای روزی که همه منتظرش هستیم.

سرلشکر جعفری گفت: زمانی بسیج فقط در ایران بود اما امروز این بسیج مردمی در سایر کشورهای اسلامی منطقه شکل گرفته است. ما شهیدان سلیمانی، زاهدی، سید حسن نصرالله و شهدای دیگر را از دست دادیم، اما خون جبهه مقاومت اسلامی از ایران، سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و فلسطین متحد شده است.

وی افزود: شهید نیلوفروشان شاگرد اول مدرسه قاسم سلیمانی است. از فرماندهی گردان شروع کرد و سپس مسئول عملیات زمینی شد. وی پس از شهادت زاهدی به درخواست نصرالله جای این شهید را گرفت. او از این انتخاب خوشحال شد و به سرعت راهی لبنان شد و در کنار سید حسن نصرالله به شهادت رسید. شهید نیلفروشان دارای ذهنی باز و استعداد نظامی بود و آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشت. او در طول زندگی خود با همه باطل ها مبارزه کرد. به سخنان نادرست اعتراض کرد و منتظر نشد. او در برابر گفتن کلمه اشتباه مقاومت کرد. روحیه انقلابی خود را همیشه حفظ کرد.

ادامه…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.