افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

شناسایی 800 نفر از خانواده دانشجویان کارآفرین خراسان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405969
شناسایی 800 نفر از خانواده دانشجویان کارآفرین خراسان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین همایش کارآفرینی این سمینار در قالب اردوی یک روزه تعالی خانواده با حضور 500 خانواده دانشجوی کارآفرین و با حضور حجت الاسلام گرجی مرکز معیشت مرکز خدمات سمینار مدیر عامل شرکت برگزار شد. قرارگاه سامان الائمه مشهد. حجت الاسلام فتح اللهی مدیرکل مرکز خدمات سمینارهای خراسان رضوی در این همایش […]

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین همایش کارآفرینی این سمینار در قالب اردوی یک روزه تعالی خانواده با حضور 500 خانواده دانشجوی کارآفرین و با حضور حجت الاسلام گرجی مرکز معیشت مرکز خدمات سمینار مدیر عامل شرکت برگزار شد. قرارگاه سامان الائمه مشهد.

حجت الاسلام فتح اللهی مدیرکل مرکز خدمات سمینارهای خراسان رضوی در این همایش گفت: کارآفرینی مهمتر از اشتغال است و کارآفرین با خلاقیت ارزش آفرینی می کند و به غیر از خود به دیگران نیز منتفع می شود.

و افزود: در نزد غربیان، تلاش انسان لذت طلبی و لذت طلبی است; اما در اسلام تلاش در راه رسیدن به خدا و تقویت فرهنگ کارآفرینی و بهره مندی جامعه از این راه ثواب دارد.

وی بیان کرد: تاکنون 800 نفر از خانواده دانشجویان کارآفرین شناسایی شده اند که می توانند در حوزه کارآفرینی الگوی جامعه باشند و مرکز خدمات میدانی از کارآفرینان در حوزه آموزشی و بازاریابی حمایت می کند.

وی بیان کرد: تشکیل هسته های کارآفرینی در فرهنگ، پژوهش، پوشاک، چرم دوزی، صنایع دستی و استفاده از مهارت ها و توانایی های مشترک و تقویت پیوندهای کارآفرینان از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

گفتنی است سخنرانی مدیر کل مرکز خدمات معیشت سمینارها، برگزاری کارگاه سواد رسانه ای، نمایشگاه محصولات خانواده دانش آموزان و اجرای جنگ شادی و گروه سرود از دیگر موارد بود. نزدیک می شود. از این کنفرانس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.