افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

قانون حجاب توسط قالیبافان تصویب شد/ مجلس و دولت موافقت کردند

  • کد خبر : 405941
قانون حجاب توسط قالیبافان تصویب شد/ مجلس و دولت موافقت کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، گفت: طبیعتاً وقتی قانونی طی می شود و به مرحله تصویب شورای نگهبان می رسد و مجلس به دولت ابلاغ می کند، وظیفه دولت برای اجرای قانون است.» برخی سمت ها در دولت مانند سخنگویی محترم این شبهه را در جامعه دامن زد که […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، گفت: طبیعتاً وقتی قانونی طی می شود و به مرحله تصویب شورای نگهبان می رسد و مجلس به دولت ابلاغ می کند، وظیفه دولت برای اجرای قانون است.» برخی سمت ها در دولت مانند سخنگویی محترم این شبهه را در جامعه دامن زد که دولت اراده ای برای اجرای قانون نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حالی که واقعیت این است که پزشکان رئیس جمهور همواره علت مشکلات کشور را عدم تمکین به قانون می دانستند و همواره اجرای قانون را حلال مشکلات کشور می دانند.

راستینه تصریح کرد: قانون حمایت از خانواده با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یکی از قوانین مهم صیانت از خانواده و فرهنگ ایرانی-اسلامی است که فکر نمی کنم دولت در مواقع لزوم در مقابل آن مقاومت کند و با آن مخالفت کند. از طریق مجلس به دولت ابلاغ شد.

وی بیان کرد: امروز حفظ هویت ایرانی-اسلامی در گرو بازتعریف وظایف نهادها در حمایت و دفاع از فرهنگ ایرانی-اسلامی است و بنابراین بهتر است کسی شبهه مخالف برخی نهادها را دامن نزند، همه نهادها باید تسلیم شوند. قانون و وظیفه همه ما اطاعت از قانون است.

راستینه گفت: به زودی رئیس مجلس این قانون را به دولت ابلاغ می کند و مطمئنا رئیس جمهور نیز سازوکارهای اجرایی خود را از طریق نهادها برای رعایت قانون فراهم می کند.

وی گفت: برخی از نهادها دغدغه های خود را به رئیس مجلس اعلام کردند و قرار شد در مدت زمان کوتاهی این ملاحظات برطرف و بسترهای لازم برای اجرای قانون فراهم شود. بنابراین رئیس مجلس. مجلس تاکید کرد: نهادها باید بسترهای لازم را فراهم کنند و این قانون به زودی به دولت ابلاغ خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: به محض مقدمات اجرای قانون، رئیس مجلس آن را اعلام خواهد کرد. همه ما هم در مجلس و هم در بخش مهمی از دولت متفق القول هستیم که باید از خانواده حمایت کنیم و باید از کنار گذاشتن فرهنگ که می تواند آسیب های اجتماعی بزرگ و از همه مهمتر به خانواده آسیب وارد کند، پرهیز کنیم.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.