افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

پزشکان: بریکس فرصت خوبی برای پایان دادن به تمامیت خواهی آمریکایی است/عضویت در این گروه ها ارتباط ما را با جهان تقویت می کند.

  • کد خبر : 405930
پزشکان: بریکس فرصت خوبی برای پایان دادن به تمامیت خواهی آمریکایی است/عضویت در این گروه ها ارتباط ما را با جهان تقویت می کند.

رئیس جمهور مسعود مزکیان تاکید کرد: عضویت در برجام و شرکت در اجلاس سران بریکس در روسیه فرصت مناسبی برای تقویت رابطه ایران با جهان و پایان تمامیت خواهی آمریکایی در سطح جهانی است. اطلاع رسانی کند جریان جدیدمسعود بیزیکیان روز سه شنبه 10 آبان ماه پیش از ترک تهران به مقصد روسیه در جمع […]

رئیس جمهور مسعود مزکیان تاکید کرد: عضویت در برجام و شرکت در اجلاس سران بریکس در روسیه فرصت مناسبی برای تقویت رابطه ایران با جهان و پایان تمامیت خواهی آمریکایی در سطح جهانی است.

اطلاع رسانی کند جریان جدیدمسعود بیزیکیان روز سه شنبه 10 آبان ماه پیش از ترک تهران به مقصد روسیه در جمع خبرنگاران در پاویون فرودگاه مهرآباد تهران اظهار داشت: این سفر به دعوت رئیس جمهور روسیه جناب آقای پوتین انجام می شود.

وی ادامه داد: کشورهایی که به دنبال تعامل با یکدیگر بودند، سازمان بریکس را تشکیل دادند تا جهت گیری وحدت، انسجام و چندجانبه گرایی ایجاد شود و قدرت بلامنازعی که آمریکا و دلار در جهان ایجاد کردند و کشورها می توانستند بدهند و مقر داشته باشند را کنترل کنند. و تعامل با یکدیگر

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: ما کشورهای عضو بریکس می توانیم در زمینه های کشاورزی، انرژی، صنعت، تجارت و گردشگری تعامل خوبی داشته باشیم. این سفر یک فرصت است، با روسای جمهور روسیه، چین و هند و چند کشور دیگر گفت و گو خواهیم کرد. هر رئیس جمهور موضع خود را در مورد برجام ارائه می دهد.

رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: معتقدم برجام رابطه ما با جهان را تقویت خواهد کرد. یکجانبه گرایی که آمریکا دنبال می کند و شما هر کشوری را که بخواهید تحریم می کنید.د عضویت در این گروه ها می تواند راه برون رفت از توتالیتاریسم آمریکایی باشد. اولین بار است که به عنوان عضو رسمی بریکس در این نشست شرکت می کنیم و بسیاری از کشورها متقاضی عضویت رسمی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.