افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

گوشی بازی Nubia Red Magic 10 Pro در راه است

  • کد خبر : 405916

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، اگرچه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده است، اما بر اساس تاریخچه سری Red Magic و شایعات موجود، می توان انتظار یک گوشی گیمینگ قدرتمند را داشت. Red Magic 10 Pro به احتمال زیاد از تراشه Snapdragon 8 Elite استفاده خواهد کرد که قدرتمندترین […]

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، اگرچه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده است، اما بر اساس تاریخچه سری Red Magic و شایعات موجود، می توان انتظار یک گوشی گیمینگ قدرتمند را داشت. Red Magic 10 Pro به احتمال زیاد از تراشه Snapdragon 8 Elite استفاده خواهد کرد که قدرتمندترین تراشه موبایل در حال حاضر محسوب می شود. برای کنترل دمای گوشی در حین انجام بازی های سنگین، انتظار می رود Red Magic 10 Pro به سیستم خنک کننده فعال مجهز شود. وجود دکمه های فیزیکی برای کنترل بازی ها یکی از ویژگی های بارز گوشی های گیمینگ Red Magic است که در این مدل نیز انتظار می رود.

شایعات حاکی از آن است که Red Magic 10 Pro به باتری با ظرفیت بیش از 6500 میلی آمپر ساعت مجهز می شود و این گوشی را به یکی از قدرتمندترین گوشی های گیمینگ از نظر عمر باتری تبدیل می کند. این گوشی احتمالا مجهز به نمایشگر OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ رفرش بالاست تا تجربه بصری فوق العاده ای را در بازی ارائه دهد. Red Magic 10 Pro احتمالاً از فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده می کند تا حداکثر فضای دید را در اختیار کاربران قرار دهد.

Red Magic 10 Pro نسبت به مدل قبلی خود یعنی Red Magic 9 Pro پیشرفت‌های قابل توجهی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.