افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

معرفی مکان های گردشگری کلاردشت / اگر اهل طبیعت گردی هستید این سفر ویژه پاییزی را از دست ندهید

  • کد خبر : 405902
معرفی مکان های گردشگری کلاردشت / اگر اهل طبیعت گردی هستید این سفر ویژه پاییزی را از دست ندهید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خیلی منطقی است که در تابستان به دنبال مکان های خنک باشید و در زمستان برای سفر به مکان های گرم برنامه ریزی کنید، اما افرادی که به سفر می روند و مشتاق هستند، گاهی دوست دارند منطقی عمل نکنند و وقتی هوا سرد است، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خیلی منطقی است که در تابستان به دنبال مکان های خنک باشید و در زمستان برای سفر به مکان های گرم برنامه ریزی کنید، اما افرادی که به سفر می روند و مشتاق هستند، گاهی دوست دارند منطقی عمل نکنند و وقتی هوا سرد است، هر چه گرم است برمی دارند. لباس هایی که دارند و به جاهای سردتر می روند! کلاردشت منطقه ای زیبا و شگفت انگیز در استان مازندران است که در ارتفاعات قرار دارد و آب و هوای آن سردتر از سایر نقاط است. اگر خیلی سردتان نیست، فصل پاییز برای یک سفر خاطره انگیز به این مکان بسیار مناسب است و زیبایی طبیعت آن شما را شگفت زده خواهد کرد. در این مقاله در مورد جاذبه های کلاردشت صحبت می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

جادویی

مازیچال ییلاق در 25 کیلومتری مکان های معروف کلاردشت و این شهر قرار دارد. این نقطه در ارتفاع 2600 متری از سطح دریا قرار دارد و از آنجا می توان مناظر شگفت انگیزی از کوه ها و جنگل های بلوط پوشیده از مه و ابر را مشاهده کرد.

فصل پاییز در این شهر نسبت به مناطق پایین گروه سردتر است و توصیه می شود قبل از سفر از پیش بینی آب و هوا مطلع شوید. ضمناً در این منطقه اقامتگاهی وجود ندارد و اگر قصد دارید شب را در مازیچال سپری کنید، باید وسایل کمپینگ به همراه داشته باشید.

کلاردشت-8

کلاردشت-5

پوست روده

روستای رودبارک یکی دیگر از مکان های دیدنی کلاردشت است که در فصل پاییز بسیار دیدنی است. رودخانه خروشان سردابرود از رودبارک می گذرد و حال و هوای شگفت انگیزی به این روستای زیبا می دهد. اگر قصد سفر به روستای رودبارک را دارید یادتان باشد از قبل آب و هوا را چک کنید و حتما لباس گرم به همراه داشته باشید.

همچنین باید بگوییم که آبشار ایکاپل با ارتفاع 20 متر یکی از مرتفع ترین آبشارهای کلاردشت است که در جنگل زیبای رودبارک قرار دارد و دیدن آن در جنگل های رنگارنگ پاییزی قطعا هیجان انگیز و جذاب است.

کلاردشت-1

اعتباری

روستای کردیچال یکی از روستاهای زیبای کلاردشت است که طبیعت زیبایی دارد و دیدن آن در فصل پاییز و طبیعت رنگارنگ آن فوق العاده است. کردیچال رودخانه، جنگل و کوه در کنار هم دارد و سفر به این روستا می تواند خاطره ای ماندگار و به یاد ماندنی برای شما باشد. اگر در فصل پاییز قصد سفر به روستای کردیچال را دارید، حتما آب و هوا را بررسی کنید و لباس گرم به همراه داشته باشید.

کلاردشت-9

کلاردشت-2

هاریجان

هریجان یکی از روستاها و مکان های دیدنی نزدیک شهرستان کلاردشت است که طبیعت شگفت انگیزی دارد و فضای آرامش بخشی و زیبایی دارد. همچنین در نزدیکی روستای هریجان آبشار زیبایی وجود دارد که می توانید در پاییز و جنگل های رنگارنگ آن را تماشا کنید.

بافت باستانی روستای هریجان به شما این امکان را می دهد که در کوچه پس کوچه های آن قدم بزنید و از هوای پاک و مطبوع آن لذت ببرید. دشت های اطراف شهر نیز بسیار زیبا هستند و مناظر خیره کننده ای از طبیعت شگفت انگیز منطقه را در مقابل چشمان شما به نمایش می گذارند.

کلاردشت-6

کلاردشت-7

اگر به سفر و طبیعت گردی علاقه دارید، در اینجا مطلبی در مورد منطقه زیبا و خاص باداب سورت آورده ایم که می توانید مطالعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.