افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

گفتگوی سخنرانان و نمایندگان هیئت ها با محسن رضایی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405893
گفتگوی سخنرانان و نمایندگان هیئت ها با محسن رضایی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست و گفتگوی جمعی مداحان و نمایندگان هیئت های کشور با مسئولان در مرکز مداحی سازمان هیئت ها و هیئات مذهبی برگزار شد. دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در این جلسه تبیین صحیح فتنه بزرگ غزه و حوادث جاری منطقه را مورد تاکید قرار داد. محسن رضایی با بیان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست و گفتگوی جمعی مداحان و نمایندگان هیئت های کشور با مسئولان در مرکز مداحی سازمان هیئت ها و هیئات مذهبی برگزار شد.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در این جلسه تبیین صحیح فتنه بزرگ غزه و حوادث جاری منطقه را مورد تاکید قرار داد.

محسن رضایی با بیان اینکه فتنه آمریکایی صهیونیستی که از غزه شروع شد و اکنون به لبنان رسیده است یک حادثه عمیق و برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: غزه و لبنان علاوه بر دفاع از خود، خط اول دفاعی و اولین خاکریز محور مقاومت هستند. وجود خود اگر این فتنه در لبنان و غزه متوقف نشود، همانطور که امروز به لبنان سرایت کرده، به عراق، سوریه، ایران و تمام غرب آسیا سرایت خواهد کرد. گسترش بنابراین باید این فتنه بزرگ را برای مردم و دولت های منطقه تبیین کرد.

وی افزود: حتی اگر طوفان الاقصی رخ نمی داد، این جنایات و نسل کشی ها انجام می شد. زیرا صهیونیست ها به نژادپرستی و رویای نیل تا فرات فکر می کنند و با این تصور که اجداد ما چندین هزار سال پیش در این مکان زندگی می کردند، می خواهند مردم و صاحبان این سرزمین ها را بیرون کنند.

رضایی با اشاره به اینکه طرح صلح ابراهیم در دوره ترامپ با هدف عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل بود، خاطرنشان کرد: فلسطین، لبنان، یمن، سوریه و عراق در این طرح هیچ نقش و وجودی نداشتند. و اگر ترامپ در دوره دوم ریاست جمهوری خود می شد و پیمان ابراهیم امضا می شد، همین اتفاقات می افتاد و اسرائیلی ها کار غزه و کرانه باختری را به طور کامل انجام می دادند.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: حوادثی که رژیم صهیونیستی در حال وقوع است از چندین سال پیش برنامه ریزی شده بود و قرار بود پس از عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل رخ دهد و اینکه فکر کنیم الاقصی عامل آن است، ساده لوحانه است. از این اتفاقات

رضایی در پایان گفت: این دشمنی که رژیم صهیونیستی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در حق مردم ایران و این سرزمین کرده است چیزی کمتر از ظلمی که به فلسطین کرده است نیست. صهیونیست‌ها دانشمندان هسته‌ای ما را به قتل رساندند، توافق برجام را به دست ترامپ پاره کردند و آمریکا و اروپا را تشویق و تحریک کردند که تحریم‌های اقتصادی علیه ما اعمال کنند.

این نشست با حضور جمعی از مداحان اهل بیت با هدف بررسی مشکلات روز منطقه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.