مدیر عامل بیمارستان بوعلی تهران اظهار داشت: بر اساس پروتکل های ایمن سازی مراکز درمانی، با توجه به قدمت بالای بیمارستان بوعلی و شاخص های خطر، این بیمارستان جزو ساختمان های ناایمن قرار گرفت. پس از تحقیقات و جلسات بسیار، در نهایت تصمیم گرفته شد تا با هماهنگی مدیریت بحران، برنامه زمانبندی امنیتی در دو حوزه تدوین شود. در زمینه اطفاء حریق نیز اقدامات لازم در مراحل پایانی است و در حال حاضر در مرحله آزمایش نهایی عایق رطوبتی ساختمان هستیم. اما در خصوص استحکام بنا برنامه ریزی به گونه ای انجام شده است که برای 12 قسمت ساختمان در سه دوره 6 ماهه تخصیص داده می شود. هر دوره شامل 4 وظیفه است و مرحله اول از ابتدای شهریور تا پایان بهمن ماه اجرا می شود.

اعتزیری در ادامه در خصوص سازه تخریب شده افزود: چهار سازه در بیمارستان پلمب شده است و طبق برنامه ریزی های طراحی شده واحد دیالیز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی به جای سازه تخریب شده نصب می شود.

وی همچنین بیان کرد: خدمات بخش های تعطیل شده به سایر بخش ها منتقل شده و تاکنون هیچ گونه وقفه ای در ارائه خدمات به بیماران ایجاد نشده است. تنها محدودیت، کاهش تعداد بیمارانی است که می توانند خدمات دریافت کنند.