افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

مصالح بی کیفیت و ارکان ناپایدار اقتصاد املاک در اصفهان

  • کد خبر : 405863
مصالح بی کیفیت و ارکان ناپایدار اقتصاد املاک در اصفهان

به گزارش خبرنگار بازار، افزایش قیمت تمام شده مصالح ساختمانی به قدری بر بازار مسکن تاثیر گذاشته است که کارشناسان معتقدند در صورت ادامه این وضعیت، حاشیه ها افزایش می یابد. در همین راستا مجید محبی در گفتگو با خبرنگار بازار و در پاسخ به این سوال که گرانی مصالح ساختمانی چه تاثیری بر نظام […]

به گزارش خبرنگار بازار، افزایش قیمت تمام شده مصالح ساختمانی به قدری بر بازار مسکن تاثیر گذاشته است که کارشناسان معتقدند در صورت ادامه این وضعیت، حاشیه ها افزایش می یابد.

در همین راستا مجید محبی در گفتگو با خبرنگار بازار و در پاسخ به این سوال که گرانی مصالح ساختمانی چه تاثیری بر نظام شهرنشینی و اقتصاد شهر خواهد داشت، اظهار داشت: حباب قیمت ها به گونه ای است که هر روز به قیمت های مختلف قیمت ها در این کشور با این وضعیت مواجه هستیم و این مشکل باعث افزایش بحران حاشیه نشینی و تضعیف اقتصاد اصفهان می شود.

وی پس از تاکید بر اینکه تلاش برای کاهش این معضل با مسکن ملی یا مسکن مهر اشتباه است چرا که این تردید وجود دارد که آیا ظرفیت مناسبی برای این موضوع در بازار املاک وجود دارد یا خیر، افزود: ما کم ساخت می سازیم. هزینه مسکن». که کیفیت لازم را نداشته باشد خود می تواند مشکلات دیگری ایجاد کند.

این کارشناس اقتصاد و استاد دانشگاه افزود: در حال حاضر با خانه هایی مواجه هستیم که بعد از بیست سال تبدیل به کانکس می شوند، در حالی که در کشورهای پیشرفته آنقدر بر استفاده از مصالح مناسب تاکید می شود که یک خانه تا 100 سال عمر مفید دارد. .

محبی ادامه داد: دهک های پایین جامعه ترجیح می دهند به هر حال مسکن داشته باشند، اما این نباید ما را به سمت استفاده از مصالحی سوق دهد که با توجه به گرانی مصالح ساختمانی اصفهان ما، نه تنها استاندارد نیستند، بلکه عمر بسیار کمی دارند. رنج زیادی خواهد برد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.