افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

در چهارمین روز چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران چه گذشت؟ / باد شدید پاییزی تنور «تهران» را هم خنک نکرد

  • کد خبر : 405843
در چهارمین روز چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران چه گذشت؟ / باد شدید پاییزی تنور «تهران» را هم خنک نکرد

به گزارش رکنا به نقل از مرکز خبر. چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران دوشنبه 9 مهرماه، چهارمین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم ها و نشست های تخصصی «20-41» ادامه یافت و تقریباً همه فیلم ها حداقل یک اکران را تجربه کردند، بنابراین با اکران در روز آخر، همه منتظرند. […]

به گزارش رکنا به نقل از مرکز خبر. چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران دوشنبه 9 مهرماه، چهارمین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم ها و نشست های تخصصی «20-41» ادامه یافت و تقریباً همه فیلم ها حداقل یک اکران را تجربه کردند، بنابراین با اکران در روز آخر، همه منتظرند. برای مراسم اختتامیه و معرفی برندگان؛ اما در آن روز یکی از قسمت های موازی این رویداد نیز برندگان خود را اعلام کرد.

چهارمین روز از چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در حالی آغاز شد که در تب و تاب اکران های متعدد و پرهیاهوی فیلم، هوای تهران کم کم رو به سردی می رفت و بیرون از پردیس سینمایی ملت، باد پاییزی حاشیه های خاصی را مشخص می کرد.

در حاشیه چهارمین روز جشنواره، بعدازظهر سه شنبه طوفان شدیدی رخ داد که طاق ورودی پردیس ملت را اصابت کرد و به بخشی از سازه های فضایی جشنواره آسیب وارد کرد. قوس

این باد شدید و سرد شب تاثیری بر گرمای حضور پرشور مردم و مهمانان در پردیس ملت نداشت و سالن ها همچنان مملو از تماشاگر و پیگیر برنامه اکران خود بودند.

با وجود شرایط بد جوی، جشنواره در چهارمین روز که نزدیک به 200 فیلم در اکران های مختلف به نمایش درآمد، با نشست های تخصصی این بار به ریاست عطا مجابی آغاز شد. مهدی کرم پور مدرس جلسه اول در خصوص «غلبه بر کلیشه های تولید» صحبت کرد و سپس نوبت به نشست تخصصی مصطفی احمدی و هانا میروننکو با عنوان «اقتصاد فیلم کوتاه» رسید. در این مراسم آرش رصفی و نیما عباسپور با موضوع «اشتباهات رایج در فیلم کوتاه» سخنرانی کردند و در جلسه پایانی جشنواره میزبان مصطفی بجیت بود که به موضوع «تولید فیلم کوتاه با استفاده از هوش مصنوعی» پرداخت.

پردیس سینمایی ملت آن روز بار دیگر با جمعیت قابل توجهی از تماشاگران همراه شد و البته بار دیگر پذیرای چهره های مطرح هنری و مدیریتی سینما از جمله نیکنام حسین پور، محمد حمیدی مقدم، هاشم میرزاخانی، مسعود سفالایی، حبیب ایلبیگی، مرتضی رزاق کریمی، رامتین شهبازی، محمدرضا شریفی نیا، ماهوش وقاری، نادر فلاح، بهرام رادان، شقایق فراهانی، رزبه بمانی و…

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بعدازظهر چهارمین روز با اختتامیه بخش موازی «کتاب و فیلم» و اهدای جوایز آن با حضور هادی مقدم دوست، سید جواد میرهشمی برگزار شد. ، محمدمهدی شیخ صراف و غیره. محمدصادق علیزاده، روزنامه نگار کتاب، اجرای مراسم اختتامیه را بر عهده داشت.

دوشنبه شب مصادف با نمایش 4 فیلم کوتاه و میان بلند ویم وندرس فیلمساز برجسته آلمانی، 4 یادداشت وی از این آثار در اکران ویژه ای ارائه شد که تحویل دبیرخانه فیلم کوتاه تهران شد. جشنواره فیلم، 10 فیلم برتر از رای مردمی روز سوم نیز منتشر شد.

چهل و یکم جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به یک منشی مهدی آذرپندار تا 11 آبان 1403 در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.