افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بیش از 70 درصد از تاسیسات در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405820
بیش از 70 درصد از تاسیسات در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی همدان که با موضوع اشتغال و کارآفرینی در روستاهای بخش مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 70 نفر درصد تسهیلات ابلاغی در خصوص مشاغل مسکن توسط بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است و از […]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی همدان که با موضوع اشتغال و کارآفرینی در روستاهای بخش مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 70 نفر درصد تسهیلات ابلاغی در خصوص مشاغل مسکن توسط بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شده است و از بانک های عامل تقاضا می شود با جدیت بیشتری در پرداخت تسهیلات اقدام کرده و به این مبلغ به 100 درصد برسد.

معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری همدان اضافه کرد: بر اساس تسهیلات اعلام شده، بانک ها موظف به پرداخت تسهیلات مربوطه از جمله تسهیلات تبصره 18 به متقاضیان هستند و روستاییان نیز موظف به پرداخت وام به صورت میدانی هستند اشتغال و کارآفرینی و اطلاع رسانی و معرفی افراد به موسسات سپرده گذاری و اقدام.

بخشدار مرکزی همدان نیز در این جلسه گفت: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی، وجود زیرساخت های لازم و همجواری با مرکز استان، طبق تحقیقات انجام شده بیش از 286 مرکز تولید، کارگاه وجود دارد. ، صنعتی، کشاورزی و مشاغل کوچک خانوادگی در روستاهای بخش. این مرکز فعال بوده و تاثیر بسزایی در رونق تولید، کارآفرینی و اشتغال زایی دارد.

محمدحسن دهبانی افزود: در حال حاضر افراد زیادی متقاضی راه اندازی واحدهای تولیدی هستند. و یک کارگاه و خانه ها اکوتوریسم در سطح روستاهاست که نهادهای نگهبانی و بانک های عملیاتی باید در صدور مجوزها و خدمات بانکی کمک کنند.

وی یادآور شد: بر اساس هماهنگی های انجام شده با استاندار به عنوان پایلوت، در آبان ماه سال جاری کارگاه های آموزشی و تخصصی اشتغال و کارآفرینی در 5 روستای بخش مرکزی به منظور توسعه کسب و کار و توانمندسازی روستاها برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.