افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

استایل پاییزی خوش تیپ/اگر نمی دانید چه چیزی را با چیزی که برایتان جذاب تر به نظر می رسد ترکیب کنید، اینجا به شما گفتم

  • کد خبر : 405814
استایل پاییزی خوش تیپ/اگر نمی دانید چه چیزی را با چیزی که برایتان جذاب تر به نظر می رسد ترکیب کنید، اینجا به شما گفتم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وارد دومین ماه پاییز 1403 شدیم و با جدیت به پاییز و هوای سرد نگاه می کنیم. البته این اصلاً خبر بدی نیست و در واقع بسیاری از خانم ها و آقایان مشتاقانه منتظر این روزها هستند تا از شر روزهای عرق سوز و گرما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وارد دومین ماه پاییز 1403 شدیم و با جدیت به پاییز و هوای سرد نگاه می کنیم. البته این اصلاً خبر بدی نیست و در واقع بسیاری از خانم ها و آقایان مشتاقانه منتظر این روزها هستند تا از شر روزهای عرق سوز و گرما خلاص شوند و بتوانند استایل خود را در شنل، هودی و گرمکن به نمایش بگذارند. و لباس البته هوای خنک و باران خیس می تواند بسیار جذاب باشد و برخی می گویند پاییز فصل افسردگی، غم و شکست عشقی است، اما از طرفی باید گفت که پاییز فصل عشق است، طراوت و روشنایی روح چون آب و هوا نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. سپس باد خنک و باران خیس صورتمان را می زند و ما در حالی که مدل موی لایه ای زیبا به تن کرده ایم از کائنات و زندگی لذت می بریم. این فصل به خصوص برای خانم ها هیجان انگیزتر است، زیرا آنها می توانند تنوع بیشتری در استایل و زیبایی داشته باشند که به خانم ها روحیه جدیدی می بخشد. اما گاهی پیش می آید که نمی دانیم چیست. چی بهتر بپوشیم؟ چه سبک هایی از ترکیب ها می تواند برای پاییز زیبا و مد روز باشد؟ اگر در این فصل کمی با شیک پوشی مشکل دارید و هنوز نمی دانید کدام لباس با کدام شلوار و چکمه جذاب تر است، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

شاکت یا شنل پشمی بلند

شاکت ها لباس هایی هستند که برای فصل پاییز ایده آل هستند. ژاکت یک تکه لباس بین پیراهن و ژاکت است که معمولا مربع شکل است. این لباس ها زیبایی خاصی دارند و به راحتی با لباس ها و چکمه های دیگر ترکیب می شوند. اما بیشتر دختران و خانم ها مانتوهای کوتاه را انتخاب می کنند، در حالی که مدل های بلند نیز زیبایی واقعاً منحصر به فردی را به فرد می بخشد و اگر با چکمه های پاشنه بلند ترکیب شود، ظاهر شیک تری برای شما ایجاد می کند. دامن های بلند بهترین ایده برای ظاهری چند لایه است و می تواند چندین چیز را در خود جای دهد، مانند تصویری که در زیر می بینید. خرقه های پشمی مانند شکات بوده و در قد بلند با چکمه زیبایی چشمگیری دارد.

سبک پاییزی

استایل گاه به گاه جذاب با شلوارهای برش دار و اریب.

شاید در دهه 80 دختران فقط با شلوارهای تنگ به دلیل مد بودن احساس زیبایی می کردند، اما اکنون خانم ها انواع شلوارها را می پوشند و اتفاقاً علاقه آنها به شلوار گشاد نیز بیشتر شده است. در اینجا ما با شلوارهای اسلش هستیم که با چکمه های مچ پا و شلوار جین بسیار زیبا به نظر می رسند. اگر به دنبال استایلی راحت و گرم هستید که بتوان آن را در پاییز بپوشید و خیلی گرم یا سرد نباشد، از کت و شلوار اسلش با نیم بوت غافل نشوید. یکی از بهترین راه‌ها برای شاد کردن خانم‌ها زیبا به نظر رسیدن است، به همین دلیل پاییز می‌تواند فصل بسیار مناسبی برای دادن درخشش جدید به روحیه شما باشد.

سبک پاییزی

استایل با چکمه های بلند برای محافل رسمی و صمیمی

اما چکمه بلند. این پوشش در واقع یک کلاس بالا برای زنان است! بیشتر خانم ها برای داشتن ظاهری مجلل و فضاهای رسمی که می خواهند بروند، چکمه های بلند می پوشند. اگر به یک قرار عاشقانه مهم یا حتی سر کار می روید، بهتر است از فروشگاه ها دیدن کنید و یک چکمه بلند تهیه کنید. استایل زدن با چکمه های بلند اصلا سخت نیست و با یک کت یا کت بلند چه متوسط ​​و چه خیلی کوتاه به نظر می رسد. چکمه های بلند این قابلیت را دارند که خانم های بسیار لاغر را اندکی پرتر نشان دهند.

سبک پاییزی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.