افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نصر؛ تغییر لباس آبی برای متوقف کردن رونالدو

  • کد خبر : 405808
ترکیب احتمالی استقلال مقابل نصر؛ تغییر لباس آبی برای متوقف کردن رونالدو

آفتاب نیوز: دیدار تیم های استقلال ایران و نصر عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 فردا سه شنبه در ورزشگاه رشید دبی برگزار می شود. تضاد استقلال در بحران و نصر دگرگون شده دو تیم با شرایط کاملا متفاوت وارد این مسابقه می شوند. جایی که استقلال بعد از جواد […]

آفتاب نیوز:

دیدار تیم های استقلال ایران و نصر عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 فردا سه شنبه در ورزشگاه رشید دبی برگزار می شود.

تضاد استقلال در بحران و نصر دگرگون شده

دو تیم با شرایط کاملا متفاوت وارد این مسابقه می شوند. جایی که استقلال بعد از جواد نکونام به طور موقت با سهراب بختیاری زاده به کار خود ادامه داد اما نتوانست نتایج خوبی بگیرد. آبی پوشان پایتخت پیش از این دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گرفت اما در خانه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شاگردان محمد ربیعی شد.

استقلال در حال حاضر با 8 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر ایران قرار دارد و 8 امتیاز با سپاهان صدرنشین فاصله دارد. البته بعد از باخت مقابل ذوب آهن، سرانجام استقلالی ها سرمربی جدید خود را معرفی کردند و پیتسو موسیمانه را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند اما این مربی 60 ساله آفریقای جنوبی نمی تواند روی نیمکت استقلال مقابل النصر حضور داشته باشد.

اما شرایط برای نصر کاملا متفاوت است. این تیم پس از انتخاب استفانو پیولی به جای لوئیس کاسنترو به عنوان سرمربی جدید، نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. هفته گذشته النصر در خانه الشباب را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به ششمین پیروزی متوالی خود دست یافت. شاگردان پیولی در این 6 بازی تنها 3 گل دریافت کرده اند و 14 گل به ثمر رسانده اند. النصر هم اکنون با 17 امتیاز و تنها 4 امتیاز از الهلال در رده سوم لیگ حرفه ای عربستان قرار دارد.

استقلال توانست لیگ برتر را با برتری 3 بر صفر مقابل الغرافه قطر آغاز کند و هوادارانش را به کسب نتایج درخشان در آسیا امیدوار کند. آبی پوشان در هفته دوم مقابل السعد و قطر عملکرد خوبی نداشتند. با 2 گل مقابل نماینده قطر شکست خورد. آبی پوشان هم اکنون با 3 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند. از سوی دیگر، النصر کار خود را در آسیا با تساوی یک بر یک مقابل الشرطه عراق آغاز کرد، سپس موفق شد با نتیجه 2 بر یک الریان قطر را شکست دهد و در رده چهارم لیگ برتر آسیا قرار گیرد. با 4 امتیاز

ایده های بختیاری زاده برای توقف رونالدو

این آخرین حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت استقلال خواهد بود. سیدحسین حسینی که پس از گمانه زنی های فراوان سرانجام پس از یک جلسه دوری از تیم اصلی راهی امارات شد، بار دیگر به عنوان کاپیتان در چارچوب دروازه استقلال قرار گرفت و قطعا کار سختی بر دوش اوست. تا دروازه این تیم مقابل ستارگان النصر بسته بماند.

سامان فلاح، محمدحسین مرادمند و رافائل سیلوا سه مدافع استقلال را در این دیدار تشکیل می دهند تا کریستیانو رونالدو را مهار کنند. رامین رضاییان در پست دفاع راست و میلاد زکی پور در دفاع چپ بازی خواهند کرد. دیدیه آندونگ به همراه زبیر نیک نفس دو هافبک آبی پوش در مرکز زمین را تشکیل می دهند و در مقابل آنها محمدحسین اسلامی و جلال الدین مشاریپوف پشت سر مهرداد محمدی یازده بازیکن منتخب استقلال مقابل النصر را تکمیل می کنند.

ترکیب احتمالی استقلال ایران:

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، زبیر نیک نفس، دیدیه اندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال الدین مشاریپوف و مهرداد محمدی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.