افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بهره وری از اراضی گندم قزوین افزایش یافت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405743
بهره وری از اراضی گندم قزوین افزایش یافت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدمهدی علایی در جلسه تنظیم بازار که پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات استانداری شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت استان در خصوص تولید و توزیع گوشت مرغ اقدام بسیار خوبی بود که در سال جاری انجام شد. استان و چالش را حل کرد. اینطوری انجام شد. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدمهدی علایی در جلسه تنظیم بازار که پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات استانداری شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت استان در خصوص تولید و توزیع گوشت مرغ اقدام بسیار خوبی بود که در سال جاری انجام شد. استان و چالش را حل کرد. اینطوری انجام شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه وضعیت بازار در برخی استان ها به ویژه در زمینه محصولاتی مانند مرغ و تخم مرغ با تنش مواجه شده است، گفت: مدیریت این امر و آرامش بازار قزوین و همراهی مردم. قابل ستایش هستند

علایی با اشاره به افزایش تولید گندم در قزوین تاکید کرد: علیرغم عدم کاشت، میزان برداشت نسبت به سال گذشته بهبود یافته که نشان دهنده افزایش بهره وری در اراضی گندم است.

استاندار قزوین گفت: وجود باشگاه های ورزشی وسیله ای برای تامین سلامت و عاملی برای کاهش آسیب های جوانان است اما متاسفانه اجاره بهای بالای باشگاه ها باعث تعطیلی باشگاه های استان شده و اقدامات لازم انجام شده است. اقدامات هنگام تعیین قیمت اجاره این امکان باید در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: 200 سالن ورزشی در استان وجود دارد که محل تخلیه انرژی جوانان و عاملی در کاهش آسیب های اجتماعی است که متاسفانه برخی از آنها به دلیل افزایش اجاره بها تعطیل شده اند و تاکید می کنیم که مسئولان مربوطه باید اقدامات لازم را انجام دهند و از تعطیلی این باشگاه ها جلوگیری کنند.

این مسئول در پایان گفت: برخی از این باشگاه ها درآمد کمی دارند و از سوی دیگر برخی از امکانات شهرستان تنها برای فعالیت باشگاهی مناسب است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.