افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

وعده جدید پزشکان برای رفع فیلترینگ.

  • کد خبر : 405734
وعده جدید پزشکان برای رفع فیلترینگ.

مسعود مزیکیان در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که امیدوارند فیلترینگ رفع شود، اتفاق می افتد یا خیر، تاکید کرد: بله، من گفتم در حال کار روی این موضوع هستیم. آفتاب نیوز: صبح سه شنبه 10 آبان 1403 در حاشیه تقدیم بودجه 1404 به شورای اسلامی در مصاحبه ای در پاسخ به این […]

مسعود مزیکیان در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که امیدوارند فیلترینگ رفع شود، اتفاق می افتد یا خیر، تاکید کرد: بله، من گفتم در حال کار روی این موضوع هستیم.

آفتاب نیوز:

صبح سه شنبه 10 آبان 1403 در حاشیه تقدیم بودجه 1404 به شورای اسلامی در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به وعده هایی که به مردم داده است از جمله این موضوع عمل می کند. مسعود مزیکیان درباره حذف فاش شده گفت: آنچه گفته ایم تا آخر گفته ایم. ما پایبند هستیم و به قول خود عمل می کنیم. قطعاً تلاش می کنیم آنچه گفته ایم را اجرا کنیم. وزیر ارتباطات در خصوص درز اطلاعات این هفته در اجلاس سران اطلاعاتی را جمع آوری و گزارش کرده است. قرار شد هم مجلس، هم قوه قضائیه و هم وزارت ارتباطات بنشینند جمع بندی کنند و مراحل کار طی شود.

وی در ادامه گفت: بحث کاملا کارشناسی است. روند فعلی به نفع کشور نیست و باید برعکس شود. ما در حال درک چگونگی بازگرداندن آن هستیم تا با یک زبان و دیدگاه مشترک پیش برویم تا اختلاف و سوء تفاهم وجود نداشته باشد.

این پزشک در پاسخ به سوالی مبنی بر حمله احتمالی اسرائیل به مواضع ایران تصریح کرد: هر حمله ای پاسخ مناسب خود را خواهد داشت.

در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق می افتد یا خیر، افرادی که منتظر رفع فیلترینگ هستند، تاکید کردند: بله، من گفتم در حال کار روی این موضوع هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.