افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

مقاوم ترین گیاهان سرپوشیده را به شما معرفی می کنیم / فقط خانه را زیبا می کنند، از شما انتظاری ندارند.

  • کد خبر : 405655
مقاوم ترین گیاهان سرپوشیده را به شما معرفی می کنیم / فقط خانه را زیبا می کنند، از شما انتظاری ندارند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نگهداری از گیاهان طبیعی در منزل یا محل کار، علاوه بر زیبا و دلنشین شدن فضا، نشاط و شادابی را برای افراد خانه یا محل کار به ارمغان می آورد. گیاهان سرپوشیده نقش مهمی در ایجاد گرما و زیبایی در فضای اطراف خود دارند و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نگهداری از گیاهان طبیعی در منزل یا محل کار، علاوه بر زیبا و دلنشین شدن فضا، نشاط و شادابی را برای افراد خانه یا محل کار به ارمغان می آورد. گیاهان سرپوشیده نقش مهمی در ایجاد گرما و زیبایی در فضای اطراف خود دارند و بسته به شرایط هر مکان بهتر است چند گیاه مناسب انتخاب و نگهداری شود تا همه بتوانند از مزایای آنها بهره مند شوند.

از طرفی این روزها افراد زیادی سرشان شلوغ است و وقت کمتری برای مراقبت از گل ها و گیاهان طبیعی دارند. در چنین مواقعی نگهداری از گیاهان آپارتمانی مقاوم پیشنهاد می شود تا نیازی به صرف زمان و انرژی زیادی برای نگهداری آنها نباشد. در این مقاله شما را با مقاوم ترین گیاهان سرپوشیده آشنا می کنیم تا بتوانید با خیال راحت آنها را تهیه کنید و زیبایی و نشاط را به خانه خود بیاورید. تا انتها با ما همراه باشید.

لعنتی

شاید همه بدانند که نگهداری از گیاه پتوس بسیار آسان است و این موضوع را بتوان با حضور پر رنگ این گیاه در هر جایی حدس زد. پتوس در برابر نور کم و آبیاری کم مقاومت بالایی دارد و می تواند به خوبی با شرایط محیطی سازگار شود. پتوس در فصل تابستان 8 روز کم آبی و در فصل زمستان تا 15 روز کم آبی را تحمل می کند.

تنوع زیاد پتوس یکی دیگر از عوامل محبوبیت این گیاه است. روپوش ابلق، روپوش ارتشی، روپوش چرمی، روپوش مرمری، روپوش نئون و… هر کدام زیبایی خاصی دارند و می توانند به فضای کم نور خانه شما زیبایی و نشاط ببخشند.

گیاهان خانگی-3

برگ عبایی

گیاه جذاب بعدی که می تواند جزو مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی باشد، گیاه برگ عبای است که در فصل تابستان تا 6 روز کم آبی و در فصل زمستان تا 13 روز کم آبی را تحمل می کند. این گیاه زیبا و خاص با برگها و شاخه های ظریف با نور کم نیز سازگار است. علاوه بر این، برگ ها و شاخه های گیاه برگ عبایی نور مستقیم زیادی را تحمل نمی کنند.

شما می توانید با خیال راحت گیاه برگ عبای را در منزل خود قرار دهید و از زیبایی و مقاومت بالای آن در شرایط مختلف لذت ببرید.

گیاهان خانگی-

دیفن باخیا

گیاه مقاوم بعدی که می تواند شرایط محیطی را با نور کم و آبیاری تحمل کند، گیاه دیفن باخیا است. دیفن باخیا یکی از گیاهان آپارتمانی سایه دوست است که حتی در نور مصنوعی هم می تواند نیازهای خود را برطرف کند. این گیاه به آب زیادی نیاز ندارد و سطح خاک باید خشک باشد تا بتواند آبیاری کند.

دیفن باخیا نیز در دسته گیاهان تصفیه کننده هوا قرار دارد و می تواند محیط را از آلودگی پاک کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دیفن باخیا یکی از گیاهان سمی است و در نگهداری از آن باید مراقب اطراف کودکان و حیوانات خانگی بود.

گیاهان خانگی-5

دراسنا کامپکت

یکی دیگر از گیاهان مقاومی که می توانیم به شما معرفی کنیم گیاهی به نام دراسنا کامپکت است که معمولاً به کامپکتا معروف است. این گیاه زیبا و مقاوم نیاز به نور زیادی ندارد و می توان آن را در نور کم و غیر مستقیم نگهداری کرد.

کمپکت نیاز به آبیاری زیادی ندارد و به طور معمول باید هر دو هفته یک بار زمانی که سطح خاک خشک است آبیاری شود.

گیاهان خانگی-7

کاکتوس

کاکتوس ها از سخت ترین گیاهانی هستند که نیاز نوری آنها کم است و نور کم و غیرمستقیم برای آنها کافی است. علاوه بر این، کاکتوس گیاهی مقاوم به سرما است و آبیاری کمی را تحمل می کند. بنابراین برای افراد فراموشکار و پرمشغله بهترین گزینه است.

بنابراین، اگر زمان کمی برای مراقبت از گیاهان دارید، می توانید با خیال راحت انواع کاکتوس ها را بدون نگرانی در مورد نور و آبیاری نگهداری کنید.

گیاهان خانگی-4



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.