افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

10 هزار شغل در استان سمنان ایجاد شد

  • کد خبر : 405633
10 هزار شغل در استان سمنان ایجاد شد

وی در گفتگو با خبرنگار بازار، علی نورانی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون اقدامات خوبی برای ایجاد اشتغال در استان سمنان انجام شده است، گفت: دستگاه های اجرایی برای 10 هزار و 800 فرصت شغلی در سراسر استان ایجاد کرده اند. وی در سال 1403 تعهد دستگاه های اجرایی استان سمنان را 16 […]

وی در گفتگو با خبرنگار بازار، علی نورانی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون اقدامات خوبی برای ایجاد اشتغال در استان سمنان انجام شده است، گفت: دستگاه های اجرایی برای 10 هزار و 800 فرصت شغلی در سراسر استان ایجاد کرده اند.

وی در سال 1403 تعهد دستگاه های اجرایی استان سمنان را 16 هزار شغل اعلام کرد و افزود: در هفت ماهه امسال بیش از 65 درصد از کل تعهد اشتغال سال در استان سمنان توسط سازمان تامین اجتماعی ایجاد شده است. دستگاه های اجرایی

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان 27 درصد از 10 هزار و 800 شغل ایجاد شده امسال در دستگاه های اجرایی را مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد و اظهار داشت: 40 درصد از این تعداد اشتغال مربوط به روستاها است.

نورانی با بیان اینکه اشتغالزایی در روستاها به ویژه روستاهای محروم با هدف پایداری جمعیت و تولید ثروت و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاهی دو اولویت کارگروه اشتغال استان سمنان است، بیان کرد: با تلاش و کوشش دستگاه های اجرایی شاهد تحقق اشتغالزایی خوبی در این دو حوزه بوده ایم.

وی با بیان اینکه استان سمنان از نظر کل اشتغال طی هفت ماهه امسال به رتبه نخست کشوری دست یافت، افزود: استان سمنان با میانگین 97 درصد تعهد اشتغال سالانه رتبه نخست اشتغال را نیز به خود اختصاص داده است. میزان ایجاد دستگاه های اجرایی کشور در سال های اخیر خود را وقف خود کرده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان بیان کرد: این استان در شاخص اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار در بین 31 استان کشور رتبه نخست را کسب کرد.

نورانی با بیان اینکه عملکرد استان سمنان در این شاخص بیش از 100 درصد بوده است، افزود: در سال های اخیر حتی بیش از میزان تعهد، شغل برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان سمنان ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.