افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

واکنش صریح رئیس جمهور به حمله اسرائیل به ایران

  • کد خبر : 405614
واکنش صریح رئیس جمهور به حمله اسرائیل به ایران

به گزارش منیبان، مسعود المدیقیان رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار در دفتر حماس در تهران اظهار داشت: متاسفانه جامعه ای که در آن هستیم. با دولت ها و قدرت هایی زندگی کنید که حقوق بشر و قوانین بین المللی را نادیده می گیرند. آنها خودشان ناقض […]


به گزارش منیبان، مسعود المدیقیان رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار در دفتر حماس در تهران اظهار داشت: متاسفانه جامعه ای که در آن هستیم. با دولت ها و قدرت هایی زندگی کنید که حقوق بشر و قوانین بین المللی را نادیده می گیرند. آنها خودشان ناقض تمام قوانین و حقوقی هستند که معتقدند باید رعایت شود و با مردم می جنگند و از دولتی حمایت می کنند که مردم را از خانه هایشان آواره کرده است.

رئیس جمهور در جمع خبرنگاران افزود: زمانی که این مردم به دنبال حق و سرزمین خود هستند، کشورهای اروپایی و آمریکا با تمام توان اسرائیل را مسلح کردند و با افتخار از هر جنایت ضد بشری این رژیم دفاع کردند. من نمی دانم این وجدان های بیدار کجا هستند، چه کسی به فکر حقوق زن و کودک و حقوق بشر است؟ این نشان می دهد که آنچه آنها در دنیا به دنبال آن هستند قدرت و قلدری است. طبیعتاً کسانی که آزادند و به دنبال حقیقت و عدالت هستند، در برابر خواسته های خود سکوت نمی کنند.

این پزشک خاطرنشان کرد: این جنگی نیست که با کشتار مردم پایان یابد، جنگی است که با برقراری عدالت و در نظر گرفتن همه انسان ها پایان می یابد، اما با زور و کشتار امکان پذیر نیست.

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران گفت: هر حمله ای پاسخ مناسب خود را خواهد داشت.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.