افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

درخواست برای قانون رمزنگاری و پیش بینی انتخابات

  • کد خبر : 405611
درخواست برای قانون رمزنگاری و پیش بینی انتخابات

روستین بهنام، رئیس ایرانی الاصل کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC)، از کنگره خواسته است تا در مورد قوانین ارزهای دیجیتال و پیش بینی های انتخاباتی عمل کند. به گزارش اسمارتک نیوز، وی تاکید کرد که احتمال تصویب قوانین مربوطه در سال 2025 بیشتر است. لزوم شروع قانونگذاری شفاف راستین بهنام، رئیس ایرانی‌الاصل کمیسیون […]

روستین بهنام، رئیس ایرانی الاصل کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC)، از کنگره خواسته است تا در مورد قوانین ارزهای دیجیتال و پیش بینی های انتخاباتی عمل کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، وی تاکید کرد که احتمال تصویب قوانین مربوطه در سال 2025 بیشتر است.

لزوم شروع قانونگذاری شفاف

راستین بهنام، رئیس ایرانی‌الاصل کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) فهرستی از درخواست‌های قانونی از کنگره دارد که از قانون‌گذاران می‌خواهد در مورد مقررات ارزهای دیجیتال و پیش‌بینی انتخابات عمل کنند. وی روز دوشنبه در نشست سالانه انجمن صنعت اوراق بهادار و بازارهای مالی (انجمن صنعت اوراق بهادار و بازارهای مالی) گفت.

در حال حاضر پیشرفت های زیادی در زمینه فناوری و نوآوری وجود دارد. دارایی های دیجیتال به وضوح در راس دستور کار برای تنظیم بازار لحظه ای قرار دارند، اما سوال اینجاست که بلاک چین و توکنیزاسیون چگونه بر بازارهای مالی تاثیر خواهند گذاشت؟ اینها زمینه هایی هستند که من شخصاً مایلم کنگره بیش از آنچه قبلاً داشته درگیر شود.

بهنام که قبلاً از قانون کریپتو حمایت کرده بود، گفت که به دلیل تعطیلات و نیاز به تصویب بودجه فدرال، انتظار ندارد کنگره امسال اقدام زیادی انجام دهد. وی افزود:

من فکر می کنم در سال 2025، با یک کنگره جدید و یک رئیس جمهور جدید، احتمالاً شاهد تصویب برخی قوانین خواهیم بود.

قانونگذاران در حال حاضر چندین لایحه در دست دارند، از جمله FIT21، که به CFTC قدرت و بودجه بیشتری برای تنظیم بازارهای رمزنگاری نقطه ای و “کالاهای دیجیتال”، به ویژه بیت کوین، می دهد. این لایحه در ماه مه در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما از آن زمان تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است. پاتریک مک‌هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، که قرار است در ژانویه بازنشسته شود، ابراز خوش‌بینی کرد که این لایحه می‌تواند تا پایان سال به تصویب برسد.

پیش بینی انتخابات

CFTC همچنین بر بازارهای پیش بینی تمرکز کرده است، که به کاربران امکان می دهد نتیجه رویدادهای آینده را پیش بینی کنند، از میزان بارش برف در نیویورک در این ماه تا شدت احتمالی رکود امسال.

CFTC به طور مداوم معتقد است که قراردادهای رویداد در مورد انتخابات غیرقانونی است و این نوع مقررات کمیسیون را در موقعیت دشواری قرار می دهد.پلیس انتخاباتبهنام روز دوشنبه گفت:

این یک حوزه کلاسیک است که به نظر من کنگره واقعاً باید در آن دخالت کند.

این نهاد طی یک سال گذشته درگیر یک پرونده حقوقی با بازار پیش بینی کلشی بوده است. CFTC به شرکت گفت که نمی تواند قراردادهای انتخاباتی را ارائه دهد و افزود که این قراردادها “بر خلاف منافع عمومیare Kalshi در نوامبر 2023 شکایتی را به CFTC ارائه کرد. سپس قاضی Jia M. Jia M. Cobb از دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه کلمبیا ماه گذشته رای داد که CFTC زمانی که سعی در جلوگیری از پیشنهاد Calchi داشت از اختیارات قانونی خود فراتر رفته است. قراردادهای انتخاباتی این سازمان به سرعت علیه این حکم اعتراض کرد، اما دادگاه استیناف فدرال در نهایت در 2 اکتبر این درخواست را رد کرد.

اکنون کالشی پیش بینی هایی را درباره برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام داده است.

CFTC هفته گذشته آخرین اقدام خود را انجام داد و در یک دادخواست استیناف گفت که حکم قاضی اشتباه بوده و به دنبال لغو آن است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-22 10:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.