افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نصر/رونالدو را بررسی کنید!

  • کد خبر : 405554
ترکیب احتمالی استقلال مقابل نصر/رونالدو را بررسی کنید!

به گزارش رکنا، شکست تحقیرآمیز در خانه استقلال مقابل ذوب آهن که در اوج بی مسئولیتی برخی بازیکنان به دست آمد، خاطره ای بسیار تلخ برای آبی های پایتخت به جا گذاشت. در واقع هواداران باشگاه استقلال به سختی به یاد دارند که چنین شکستی را در ورزشگاه خود تجربه کرده باشند، اما چنین شکست […]

به گزارش رکنا، شکست تحقیرآمیز در خانه استقلال مقابل ذوب آهن که در اوج بی مسئولیتی برخی بازیکنان به دست آمد، خاطره ای بسیار تلخ برای آبی های پایتخت به جا گذاشت. در واقع هواداران باشگاه استقلال به سختی به یاد دارند که چنین شکستی را در ورزشگاه خود تجربه کرده باشند، اما چنین شکست بدی اکنون در تاریخ استقلالی ها ثبت شده و باید آن شکست را از خاطره هواداران خود پاک کنند.

سهراب بختیاری زاده قصد دارد کمربند دفاعی این تیم را به گونه ای دیگر ببندد تا به مصاف رونالدو و دوستانش برود. خط دفاعی استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی نداشت و 3 گل وارد دروازه آبی ها شد. بختیاری زاده قصد دارد در دیدار مقابل نصر از چهار مدافع استفاده کند. بازگشت سیدحسین حسینی نیز یکی از محتمل ترین تصمیمات سرمربی استقلال در این دیدار است. بازگشت جلالی نیز قطعی به نظر می رسد و احتمالا از این بازیکن در پست هافبک راست استفاده خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، سامان فلاح، رافائل سیلوا، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، دیدیر آندونگ، محمدحسین اسلامی (کاکوتا)، جلال الدین مشاریپوف، مهرداد محمدی.

مشخص است که استقلال در صورت شکست در سومین بازی لیگ برتر و همچنین دومین بازی، شانسی برای صعود در آسیا نخواهد داشت و به یکی از ضعیف ترین تیم های این گروه تبدیل خواهد شد. استقلال از نظر سابقه کاری در آسیا به قدری تیم جذابی است که حتی در این شرایط نه چندان مساعد هم با توجه به اینکه امشب سهراب بختیاری زاده را برعهده دارد، درصد قابل توجهی را می توان به پیروزی در این بازی نسبت داد. استقلال و این یک تصمیم منطقی است. و اصلاحی که توسط مدیریت این باشگاه نیز اتخاذ شده است، شناخت کافی از توانایی های بازیکنان استقلال توسط مربی این تیم وجود دارد. اگر موسیمان نیمکت نشین بود نگرانی ها به اوج خود می رسید چرا که این مربی به دلیل عدم اطلاع از محیط کارش با مشکلات زیادی مواجه می شد اما مدیریت استقلال تصمیم درستی گرفته و با سهراب ادامه خواهد داد. تا این لحظه سرمربی آفریقایی بر اوضاع مسلط است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.