افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

قتل وحشیانه مادرشوهر توسط عروس تبریزی و معشوقش

  • کد خبر : 405538
قتل وحشیانه مادرشوهر توسط عروس تبریزی و معشوقش

به گزارش صبح امروز، زن و شوهری در تبریز که با کمک یک نفر دیگر مادرشوهر 76 ساله خود را کشتند و در دادگاه کیفری آذربایجان شرقی به قصاص محکوم شدند، هر دو صبح امروز (8 مهرماه) اعدام شدند. ) در زندان مرکزی تبریز. . قتل وحشیانه مادرشوهر توسط عروس تبریزی و معشوقش 18 خرداد […]

به گزارش صبح امروز، زن و شوهری در تبریز که با کمک یک نفر دیگر مادرشوهر 76 ساله خود را کشتند و در دادگاه کیفری آذربایجان شرقی به قصاص محکوم شدند، هر دو صبح امروز (8 مهرماه) اعدام شدند. ) در زندان مرکزی تبریز. .

قتل وحشیانه مادرشوهر توسط عروس تبریزی و معشوقش

18 خرداد 1401 بود که مفقودی زن 76 ساله ای به پلیس آگاهی تبریز گزارش شد.

در پی این گزارش، پرونده برای اخذ دستورات قضایی لازم به بازپرس جنایی تبریز به مجتبی جمالی ارجاع شد و وی بلافاصله دستورات قضایی لازم را برای یافتن مادر گمشده به کارآگاهان پلیس آگاهی صادر کرد.

پس از 4 روز دو مظنون در این رابطه دستگیر و پس از مواجهه با اسناد لب به اعتراف به قتل زن میانسال گشودند.

پسر زن میانسال با اشاره به جزییات قتل مادرش گفت: ناسترن (همسر برادرم و قاتل مادرم) 24 سال پیش با برادرم ازدواج کرد. او هم پسر عموی ما بود. ناسترن دو فرزند دختر و پسر دارد.

ما هم مثل همه خانواده های دیگر داشتیم زندگی می کردیم، غافل از اینکه عروسمان با همدستی یک نفر دیگر چه نقشه هایی برای ما کشیده است.

نسترن و آن شخص برای کشتن مخفیانه مادرم و اخاذی از ما در روسیه اقامت گزیده بودند. قصد داشتند در ازای تحویل مادرم 150 میلیارد ریال از ما اخاذی کنند! اما وقتی جنایت فاش شد، نقشه آنها شکست خورد.

جزئیات روز حادثه

مادرم هر روز صبح به پیاده روی می رفت و نسترن به خوبی از این موضوع آگاه بود. یک روز که مادرم طبق معمول برای گردش از خانه بیرون می رفت، عروسش راه مادرم را بست و او را سوار ماشینش کرد.

نسترن با همدستی آن شخص، مادرم را به طرز فجیعی به قتل می رساند و سپس جسد او را نابود می کند تا جنایت آنها را بپوشاند.

اما با تلاش تیم جنایی دادسرا و پلیس راز آنها فاش می شود.

پس از دستگیری، پس از مواجهه با اسناد، لب به اعتراف باز می کنند و می گویند هدف از این اقدام وحشتناک، اخاذی 150 میلیارد تومانی از ماست.

ناسترن و محمد که به اتهام قتل یک زن میانسال از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان به قصاص نفس محکوم شده بودند، صبح امروز در پی پرداخت مابه التفاوت والدینشان در زندان مرکزی تبریز اعدام شدند. مبلغ 14 میلیارد ریال. .

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.