افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

صدور دستور تعدیل حقوق بازنشستگان کشوری

  • کد خبر : 405536
صدور دستور تعدیل حقوق بازنشستگان کشوری

به گزارش بازار، معاون فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فرآیند صدور احکام تناسب مستمری بگیران کشوری و احتساب آنها بر اساس جداول اعلام شده در حقوق ماهانه مهر خبر داد و گفت: حقوق این ماه در دو صورت جداگانه است. مراحل اعم از حقوق و نیز مبلغ ناشی از اجرا. تعدیل […]

به گزارش بازار، معاون فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فرآیند صدور احکام تناسب مستمری بگیران کشوری و احتساب آنها بر اساس جداول اعلام شده در حقوق ماهانه مهر خبر داد و گفت: حقوق این ماه در دو صورت جداگانه است. مراحل اعم از حقوق و نیز مبلغ ناشی از اجرا. تعدیل تا پایان امشب (دوشنبه) به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، رضا فیضی نژاد با اعلام این خبر افزود: در اجرای بند اول ماده 28 برنامه هفتم قانون پیشرفت کشور که حقوق مستمری بگیران از صندوق بازنشستگی کشوری با توجه به تاکید و پیگیری ریاست محترم جمهور و مقام ارشد وزارت تعاون، کار و اجتماعی، متناسب با 90 درصد حقوق و پاداش مشمول کسر کارکنان است. رفاه ، بعدازظهر امروز (دوشنبه) پس از دریافت جداول تناسب مستمری بگیران تحت پوشش صندوق از سوی سازمان اداری و استخدامی و تامین منابع لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی حاصل شده است. اقدامات تناسبی

وی گفت: صدور احکام آغاز شده و تا پایان امشب اجرایی می شود و تا 24 ساعت آینده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir بارگذاری می شود.

فیضی نژاد درباره پرداخت ماهانه حقوق بازنشستگان از این صندوق و مابه التفاوت ناشی از اقدامات تناسبی، اظهار داشت: با رایزنی و هماهنگی انجام شده، منابع و حقوق لازم برای عزیزان بازنشسته تا پایان امشب فراهم می شود. (دوشنبه) در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای تناسب در مهرماه واریز می شود.

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با صدور احکام اصلاحی برای تعدیل حقوق بازنشستگان کشوری، میزان غرامت اجرای قانون مذکور در شش ماه گذشته محاسبه می شود پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.