افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

قانون اقدام راهبردی باید تقویت شود/ سطح بازدارندگی ایران باید افزایش یابد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405455
قانون اقدام راهبردی باید تقویت شود/ سطح بازدارندگی ایران باید افزایش یابد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار بیشتروی با تاکید بر لزوم اصلاح قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و حمایت از حقوق ملت ایران، تصریح کرد: در ماده 6 و 7 قانون اقدام راهبردی رفع تحریم ها و حمایت از حقوق ملت ایران تکلیف مشخص شده است. دولت جمهوری اسلامی ایران که اگر طرف […]

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار بیشتروی با تاکید بر لزوم اصلاح قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و حمایت از حقوق ملت ایران، تصریح کرد: در ماده 6 و 7 قانون اقدام راهبردی رفع تحریم ها و حمایت از حقوق ملت ایران تکلیف مشخص شده است. دولت جمهوری اسلامی ایران که اگر طرف مقابل ما یعنی گروه 1+4 به تعهدات خود عمل نکند، چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

وی اعلام کرد: طرف غربی نه تنها به توافق خود با ایران پایبند نبوده و به تعهدات خود عمل نکرده است، بلکه به منافع ملی ما آسیب جدی وارد کرده و در همه امور به ما ضربه وارد کرده است.

رئیس کمیسیون خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اکنون باید اصلاح، تکمیل و تقویت قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و حفظ حقوق ملت ایران را بررسی کنیم.

نماینده مردم سمنان در شورای اسلامی ادامه داد: اکنون زمزمه هایی مبنی بر لزوم بازنگری و تغییر دکترین هسته ای کشور به گوش می رسد و مسئولان مربوطه باید نظر خود را در این خصوص اعلام کنند و بگویند که چه اقداماتی را در خصوص این موضوع انجام دهیم. دستور کار در این رابطه .

گلرو وی تاکید کرد: پیام ما به آمریکایی‌ها و غرب این است که وقتی به تعهدات بین‌المللی خود عمل نمی‌کنید و تعهدات خود را زیر پا می‌گذارید و در فلسطین و لبنان نسل‌کشی می‌کنید، چه تعهدی دارید که همین اقدامات را در سایر کشورها به‌ویژه در کشورهای دیگر انجام دهید. کشورهای منطقه؟ در مورد ابزار ابزار سیاسی، یعنی؟ وتو در شورای امنیت، چه با ابزار نظامی و چه استخدام سلاح هسته ای نمی سازد؟

وی تاکید کرد: بر این اساس و با توجه به عدم انجام تعهدات غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران، قطعا جمهوری اسلامی ایران باید سطح بازدارندگی را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.