افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

دشمن از آغاز تهاجم به لبنان هیچ دستاوردی نداشته است/ حملات مرگبار در راه است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405434
دشمن از آغاز تهاجم به لبنان هیچ دستاوردی نداشته است/ حملات مرگبار در راه است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فیاض نماینده حزب الله لبنان در پارلمان لبنان در گفتگو با الجزیره به هیاهوی رسانه ای درباره توان نظامی حزب الله پاسخ داد. یکی از اعضای فراکسیون مقاومت وفاداران در پارلمان لبنان گفت: سربازان دشمن در 15 روز پس از تهاجم زمینی به مرزهای لبنان، هیچ دستاوردی در میدان نبرد […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فیاض نماینده حزب الله لبنان در پارلمان لبنان در گفتگو با الجزیره به هیاهوی رسانه ای درباره توان نظامی حزب الله پاسخ داد.

یکی از اعضای فراکسیون مقاومت وفاداران در پارلمان لبنان گفت: سربازان دشمن در 15 روز پس از تهاجم زمینی به مرزهای لبنان، هیچ دستاوردی در میدان نبرد نداشته اند.

قانون خرج کردن لبنانی ها در بیانیه خود به الجزیره تاکید کردند که حزب الله همواره بین وضعیت نبرد میدانی با دشمن و روندهای کنونی در صحنه دیپلماسی تمایز قائل بوده و نبرد با دشمن را در میدان و به دور از حاشیه ها قرار داده است. از کمپین دیپلماتیک

وی افزود: قدرت نظامی حزب الله برای جلوگیری از پیشروی دشمن در میدان نبرد، مرکز ثقل دولت در تصمیم گیری و اتخاذ مواضع قوی سیاسی در مذاکره با دشمنان خواهد بود.

فیاض تاکید کرد که اولویت اول حزب الله در مبارزه با دشمن پایان دادن به تجاوز و دستیابی به آتش بس است.

یکی از چهره های نزدیک به مقاومت لبنان در رابطه با فضاسازی های اخیر در عرصه رسانه ای و وضعیت نظامی حزب الله خواست که حامیان مقاومت در خوانش های نادرست احتمالی از وضعیت نظامی و میدان مقاومت در برابر عجله نکنند. دشمن

علی فیاض تاکید کرد که حزب الله پس از شهادت فرماندهان ارشد خود توانست به سرعت بهبود یابد و ساختار رهبری و نظامی خود را دوباره تقویت کند.

این مقام لبنانی به شبکه الجزیره یادآور شد: دشمن از حملات کور خود راضی است در حالی که وحشیگری های ناخواسته بمباران اهداف غیرنظامی در لبنان ادامه دارد و این یکی از مشکلات اساسی این رژیم در وحشیگری های بی رویه علیه لبنان است.

وی تصریح کرد: تصمیم دشمن برای تهاجم زمینی به مرزهای لبنان این امکان را فراهم کرده است که مقاومت با توپخانه خود تلفات و خسارات نظامی زیادی به دشمن وارد کند.

فیاض همچنین تصریح کرد که تحرکات کنونی دشمن در روستاها هیچ دستاورد تاکتیکی برای او به همراه نخواهد داشت و راهبرد حزب الله بر فرسایش جنگ و عدم استقرار ارتش اشغالگر در روستا خواهد بود.

یک مقام لبنانی به الجزیره گفت: در آینده نزدیک، دوستان و دشمنان شاهد عملیات مقاومت ویژه و مرگبار برای وارد آوردن ضربات ویرانگر به دشمن خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.