افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

سرمربی پرسپولیس: VAR به نفع ما نبود و گل حس بدی به تیم داد

  • کد خبر : 405413
سرمربی پرسپولیس: VAR به نفع ما نبود و گل حس بدی به تیم داد

به گزارش رکنا، سرمربی پرسپولیس از ناکامی مهاجمان تیمش در دیدار مقابل السد ابراز تاسف کرد. خوان کارلوس گاریدو پس از شکست 1-0 تیمش در لیگ الیت گفت: باورش سخت است که این دیدار را به دلیل عملکرد خوبمان باختیم. عملکرد خوبی داشتیم و فشار موثری را اعمال کردیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و […]

به گزارش رکنا، سرمربی پرسپولیس از ناکامی مهاجمان تیمش در دیدار مقابل السد ابراز تاسف کرد. خوان کارلوس گاریدو پس از شکست 1-0 تیمش در لیگ الیت گفت: باورش سخت است که این دیدار را به دلیل عملکرد خوبمان باختیم. عملکرد خوبی داشتیم و فشار موثری را اعمال کردیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و به الساد هیچ موقعیتی ندادیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما خیلی خوب بودند، اگر به نیمه اول نگاه کنیم باید برنده می شدیم چون موقعیت های خوبی داشتیم، السد تیم خوبی است و بازی خوبی ارائه کرد، بازیکنان ما خوب می دانستند چطور پرس کنند و موقعیت ایجاد کنند. واقعا سخت است که آن موقعیت ها تبدیل به گل نشده باشند.

گاریدو افزود: متأسفانه در لحظات پایانی نیمه اول بدون دلیل خاصی یک گل دریافت کردیم، در اولین بازی مقابل الاهلی یک پنالتی مشخص داشتیم که گرفته نشد و امروز VAR چندین بار بازی را متوقف کرد، هیچ کدام. که به نفع ما بود “گلی که در نیمه اول دریافت کردیم احساس بدی به ما داد زیرا معتقد بودیم می توانستیم برنده شویم.”

وی ادامه داد: فکر می کنم بازیکنان ما در نیمه دوم هم خوب بازی کردند. ما فهرستی از موقعیت ها داشتیم و در یک موقعیت قرار بود لوکاس ژوائو شوت کند که حریف اجازه نداد. VAR آن را بررسی کرد، اما دوباره به ضرر ما رفت. ما باید تحلیل کنیم که چرا در VAR خوش شانس نیستیم.”

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: امروز بازیکنانم می توانند به بازی ای که انجام دادند افتخار کنند اما نتیجه برای ما مناسب نبود، بخشی از فوتبال است و گاهی لیاقت بیشتر از این را دارید اما تنها راه این است که دوباره تلاش کنید. حقیقت این است که که “ما شایسته نتیجه بهتری بودیم.”

وی در پایان گفت: در بازی با الاهلی و در بازی امشب مقابل السعد مشخص است که مستحق بیشتر بودیم. باید با همین انگیزه برای پیروزی در بازی بعدی حاضر شویم. من مطمئن هستم که ما لایق بیشتر هستیم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.