افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

یکسان سازی حقوق بازنشستگان باز هم به تعویق افتاد!

  • کد خبر : 405393
یکسان سازی حقوق بازنشستگان باز هم به تعویق افتاد!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد تا پایان آبان ماه برای مستمری بگیران لشکری، کشوری و تامین اجتماعی احکام صادر و براساس احکام صادره تا پایان آبان ماه حقوق مربوطه پرداخت شود. به گزارش Intiter به گزارش ایسنا، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد تا پایان آبان ماه احکامی برای بازنشستگان […]










عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد تا پایان آبان ماه برای مستمری بگیران لشکری، کشوری و تامین اجتماعی احکام صادر و براساس احکام صادره تا پایان آبان ماه حقوق مربوطه پرداخت شود.









به گزارش Intiter به گزارش ایسنا، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مقرر شد تا پایان آبان ماه احکامی برای بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی صادر شود و بر اساس احکام صادره تا پایان آبان ماه حقوق مربوطه پرداخت شود.

فضل الله رنجبر درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس امروز با وزیر کار و معاونان صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری ​​و تامین اجتماعی تشکیل جلسه داد و پس از ارائه نظرات وزیر کار و نمایندگان کمیته اجتماعی مقرر شد در آبان ماه احکام تامین اجتماعی لشکری، کشوری و مستمری بگیران صادر و تعدیل شود و در پایان آبان ماه بر اساس احکام صادره، حقوق مربوطه صادر شود. باید پرداخت شود.

رنجبر تاکید کرد: همچنین مقرر شد در صورت تامین منابع، معوقات حقوق بازنشستگان در آبان ماه پرداخت شود، اما در صورت تامین نشدن منابع، معوقات حقوق بازنشستگان در اسرع وقت و با منابع پرداخت شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همچنین در جلسه امروز این کمیسیون آخرین وضعیت بازماندگان حادثه معدن طبس توسط وزیر کار را مورد بررسی قرار داد و مقرر شد بهره بردار معدن مابه التفاوت را پرداخت کند. در حقوق و دستمزد کارگران.





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این صندوق پستی به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت Intiter مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.