افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

کاخ سفید: نمی دانیم اسناد توسط افراد فاش شده است یا از طریق نفوذ سایبری/ هدف از حضور هاکستین در لبنان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 405384
کاخ سفید: نمی دانیم اسناد توسط افراد فاش شده است یا از طریق نفوذ سایبری/ هدف از حضور هاکستین در لبنان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز دوشنبه اعلام کرد: ما نمی دانیم اسناد محرمانه درباره برنامه های (ادعای) اسرائیل برای پاسخ به ایران چگونه فاش شده است. سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه اطلاعات جدیدی به بیرون […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز دوشنبه اعلام کرد: ما نمی دانیم اسناد محرمانه درباره برنامه های (ادعای) اسرائیل برای پاسخ به ایران چگونه فاش شده است.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه اطلاعات جدیدی به بیرون درز کند وجود ندارد، اما ما هوشیار هستیم. ما نمی دانیم که آیا اسناد توسط افراد فاش شده است یا هک یا نفوذ سایبری.

جان کربی ادامه داد: پس از قتل گناهما با اسرائیلی ها هستیم. بار تمایل او برای یافتن راه حل دیپلماتیک برای اسرا (اسرای صهیونیست) ما هیجان زده می شویم) برگشت، صحبت کردیم.

وی افزود: ما به گفتگوهای دیپلماتیک فشرده برای دستیابی به آتش بس میان اسرائیل و حزب الله ادامه می دهیم. … حضور هوخشتاین در لبنان در چارچوب مذاکرات راه حل دیپلماتیک و آتش بس است!

اکنون آن است آموس هوخشتاین فرستاده رئیس جمهور آمریکا در لبنان ساعاتی پیش پس از دیدار با نبی خانم بد رئیس پارلمان لبنان اشک تمساح ریخت و وضعیت مردم لبنان را دردناک توصیف کرد.

وی با اذعان به شکست سفرهای قبلی خود به لبنان افزود: چند ماه پیش درباره لزوم حل مسائل و پایان دادن به درگیری لبنان و اسرائیل هشدار دادم اما اوضاع از کنترل خارج شد.

هوخشتاین وی خواستار پایبندی طرفین به قطعنامه 1701 شد و اظهار داشت که پیوند دادن سرنوشت لبنان با سایر درگیری ها به نفع ملت لبنان نیست. واشنگتن می خواهد این درگیری را متوقف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.