افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

دفاع قوی ریپل و احتمال شکست SEC

  • کد خبر : 405339
دفاع قوی ریپل و احتمال شکست SEC

نبرد حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به نقطه حساسی رسیده است. اخیرا، استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، تلاش های استیناف SEC را در پستی در پلتفرم X توضیح داد. او توضیح داد که چرا این نهاد قانونگذاری ممکن است به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکند. به گفته Blockchain […]

نبرد حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به نقطه حساسی رسیده است. اخیرا، استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، تلاش های استیناف SEC را در پستی در پلتفرم X توضیح داد. او توضیح داد که چرا این نهاد قانونگذاری ممکن است به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکند.

به گفته Blockchain Homeland، کمیسیون SEC به دنبال لغو حکم قاضی تورس است. با این حال، این درخواست تجدیدنظر ممکن است علیه SEC تمام شود و گزینه های کمتری برای آن باقی بگذارید. در زیر بررسی می کنیم که چگونه این ممکن است انجام شود و چه معنایی برای صنعت کریپتو دارد.

دفاع قوی ریپل

دفاع اطلاعیه منصفانه ریپل دوباره ظاهر شده است. دفاع استدلال می کند که ریپل هیچ هشدار واضحی از SEC دریافت نکرد که توکن آنها، XRP، قوانین اوراق بهادار را نقض می کند. معیارهشدار منصفانهاین موضوع این است که آیا یک فرد عادی می‌توانست بداند که چیزی غیرقانونی است یا نه. ریپل معتقد است این دفاع همچنان قوی است.

استوارت آلدروتی بیان کرد:

دادگاه تجدیدنظر ناحیه دوم یا حکم قاضی تورس را تایید می کند یا جنبه های بیشتری از پرونده را پوشش می دهد. بهترین نتیجه ای که SEC می تواند به آن امیدوار باشد (که بعید است) بازگرداندن پرونده است.

اما در طول درخواست تجدیدنظر موقت ناموفق SEC، قاضی تورس تصریح کرد که تست هاوی و تمام دفاعیات ریپل، از جمله هشدار منصفانه، دوباره مطرح خواهند شد.

استاندارد هشدار منصفانه این سوال را مطرح می‌کند که آیا یک فرد دارای «هوش عادی» می‌دانست که قانون چه چیزی را ممنوع کرده است؟ SEC ممکن است مجبور شود استدلال کند که قاضی تورس وقتی علیه آنها حکم می‌کرد، فردی “عقل سلیم” نبود. این غم انگیز است.

این پرونده همیشه شبیه یک داستان “موبی دیک” بود (با جنسلر در نقش کاپیتان ایهاب)، اما اکنون “موبی دیک” به “وینی عموی من” تبدیل شده است.

منبع: آلدروتی
منبع: آلدروتی

دادگاه تجدیدنظر ناحیه دوم چند گزینه دارد. دادگاه می تواند حکم قاضی تورس را تایید کند، جنبه های بیشتری از پرونده را پوشش دهد یا پرونده را به دادگاه بدتر بازگرداند. با این حال، احتمال بازگرداندن پرونده کم است. SEC ممکن است به نتیجه ای که انتظارش را داشت نرسد.

آلدروتی به عنوان طنز تلاش SEC برای شکست دادن ریپل به داستانموبی دیکمقایسه می کند. در این تمثیل، گری جنسلر، رئیس SEC، نقش کاپیتان ایهب را بازی می کند که بی وقفه به دنبال یک پیروزی قانونی است. دفاع ریپل قوی تر می شود و موقعیت SEC ضعیف تر می شود. با پیشروی پرونده، ممکن است این وضعیت به یک کمدی دادگاهی شبیه به «وینی پسر عموی من» تبدیل شود.

تصمیم آتی توسط دادگاه تجدیدنظر ناحیه دوم می تواند روند این پرونده را تغییر دهد. دفاع “اخطار منصفانه” ریپل همچنان به فشار بر SEC ادامه می دهد. اگر دادگاه حکم قاضی تورس را تایید کند، ممکن است تغییر قابل توجهی در نحوه تنظیم ارزهای دیجیتال در ایالات متحده ایجاد شود.. ریپل ممکن است برنده شده باشد و SEC باید استراتژی خود را در پرونده های آینده بازنگری کند.

منابع و مآخذ

برای دسترسی به منابع به لینک زیر مراجعه کنید:

استوارت آلدروتی (استوارت آلدروتی)

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-21 17:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.