افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

حملات وحشیانه اسرائیل به لبنان/آیا بیمارستان حریری هدف بعدی است؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405331
حملات وحشیانه اسرائیل به لبنان/آیا بیمارستان حریری هدف بعدی است؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابراین به گزارش منابع خبری، دوشنبه شب رژیم صهیونیستی بار دیگر به مناطقی در این کشور حمله کرد حومه شهر و شرق لبنان را هدف قرار داده است. پس از حمله به چندین منطقه غیرنظامی در حومه شهر ارتش وحشی رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت قصد دارد به بهانه های واهی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابراین به گزارش منابع خبری، دوشنبه شب رژیم صهیونیستی بار دیگر به مناطقی در این کشور حمله کرد حومه شهر و شرق لبنان را هدف قرار داده است.

پس از حمله به چندین منطقه غیرنظامی در حومه شهر ارتش وحشی رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت قصد دارد به بهانه های واهی بیمارستان های این منطقه را تخریب کند.

شبکه خبری المیادین بعدازظهر امروز (دوشنبه) گزارش داد که جنگنده های ارتش اشغالگر مناطقی از حومه شهر بیروت دوباره مورد حمله قرار گرفت.

در عین حال شبکه خبر المنار وی هدف جدید دشمن در بیروت را این بود که رزمندگان این رژیم در یک تهاجم آشکار در اطراف بیمارستان رفیق حریری بیروت را هدف قرار دادند.

در اخبار مرتبط، فادی علامه رئیس بیمارستان. ساحل وی به خبرنگار المیادین گفت: ادعاهای دشمن در مورد بیمارستان ساحل این دروغ و گمراه کننده است و قصد دشمن حمله به بخش پزشکی لبنان است.

مطابق با فادیبیمارستان ساحل که دشمن تهدید به حمله کرده، بخش خصوصی است و با هیچ جریانی ارتباطی ندارد.

علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که اشغالگران به اهدافی در منطقه غیرنظامی حمله کردند. الاوزاعی و گرما حرکت در حومه شهر آنها نیز بمباران شدند.

خبرنگار المیادین همچنین از حملات کور این رژیم در منطقه هورمل وی در شمال استان بقاع در شرق لبنان اعلام کرد؛ بر اساس این گزارش، اسرائیل یک خانه مسکونی در آن دارد سلام تپه در شهر هرمل بمباران و تعداد زیادی شهید و مجروح.

بیروت 13 بار مورد حمله قرار گرفت

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در آخرین گزارش خود افزود: مهاجمان هفت بار در یک ساعت. حومه شهر زیر حملات جنون آمیز قرار داده شده اند

گزارش ها حاکی از آن است حومه شهر بیروت شاهد یکی از شدیدترین حملات در روزهای اخیر از سوی اشغالگران است.

از سوی دیگر خبرگزاری های لبنان در تازه ترین گزارش از حمله اشغالگران به پنج شهر در جنوب لبنان از جمله مناطق کشاورزی و مناطق مسکونی خبر دادند.

خبرنگار المیادین از حملات جدید رژیم صهیونیستی در منطقه.نزدیک الغدیر» در حومه شهر بیروت جنوبی گزارش داد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت لبنان: در حمله رژیم صهیونیستی در نزدیکی بیمارستان حریری، 4 نفر از جمله یک کودک شهید و 24 نفر دیگر زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.