افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

حق ما بیشتر از باخت بود/ مقابل السعد شجاع بودیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405296
حق ما بیشتر از باخت بود/ مقابل السعد شجاع بودیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته سوم لیگ برتر فوتبال آسیا اظهار داشت: به جریف تبریک می گویم. ما هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فشار خوب و بالایی داشتیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و به الساد فرصت ندادیم. بازیکنان […]

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته سوم لیگ برتر فوتبال آسیا اظهار داشت: به جریف تبریک می گویم. ما هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فشار خوب و بالایی داشتیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و به الساد فرصت ندادیم. بازیکنان ما خیلی خوب بودند. در نیمه اول اگر شجاع بودیم باید بازی را می بردیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: موقعیت های گلزنی داشتیم. قبول داریم که السد تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد. بازیکنان ما می‌دانستند چگونه پرس کنند و موقعیت‌هایی خلق کردیم. واقعا باورش سخت است که چطور این موقعیت ها گل نشدند.

وی درباره گل خورده السد یادآور شد: متأسفانه در آخرین لحظات نیمه اول بدون اینکه مشکل جدی داشته باشد یک گل به ثمر رساندیم. در دیدار مقابل الاهلی عربستان یک پنالتی واضح بود که گرفته نشد. آنها امروز سه چهار بار بازی را ادامه دادند.

گاریدو از عملکرد داور انتقاد کرد و گفت: یک سوال دارم. امروز چند بار VAR بازی را متوقف کرد اما هیچ کدام به نفع پرسپولیس نبودند؟ گلی که در نیمه اول خوردیم خیلی بد بود. با این حس وارد رختکن شدیم. ما خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده شویم، اما در یک مرحله شکست خوردیم.

و افزود: فکر می کنم بازیکنان ما در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردند. ما لیست بلندبالایی از موقعیت ها داشتیم و فکر می کنم یک اتفاق افتاد که لوکاس ژوائو می خواست شوت بزند و بازیکنی آمد و اجازه نداد. ما وضعیت را بررسی می کنیم. VAR وضعیت را بررسی کرد، اما دوباره علیه ما بود. باید تحلیل کنیم که چرا در VAR خوش شانس نیستیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: در دیدار مقابل الاهلی و در بازی امشب بیش از حق خود داشتیم. باید در بازی بعدی با همین انگیزه به میدان برویم تا در نهایت برنده شویم. من به شما می گویم که من مطمئن هستم که ما شایسته بیش از این هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.