افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

پیشکسوت پرسپولیس: تمام کننده داشتیم قطعا گل می زدیم/ یکی باید مسئولیت خرید ژائو را بر عهده بگیرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 405267
پیشکسوت پرسپولیس: تمام کننده داشتیم قطعا گل می زدیم/ یکی باید مسئولیت خرید ژائو را بر عهده بگیرد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به شکست این تیم مقابل السد قطر واکنش نشان داد. امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با فارس، درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ برتر آسیا، اظهار داشت: انتظار داشتیم پرسپولیس در شرایطی که زمین خوب بود بازی بهتری ارائه کند، اما متاسفانه در پست های پایانی و هجومی مشکل […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به شکست این تیم مقابل السد قطر واکنش نشان داد.

امیرحسین اصلانیان در گفت وگو با فارس، درباره شکست تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ برتر آسیا، اظهار داشت: انتظار داشتیم پرسپولیس در شرایطی که زمین خوب بود بازی بهتری ارائه کند، اما متاسفانه در پست های پایانی و هجومی مشکل داریم. و من احساس می کنم که خرید لوکاس برای پرسپولیس 195 سانتی متر بوده است، اما من بارها در بازی دیشب دیدم که به نظر من میانگین سنی تیم پرسپولیس است. بالاست و به همین دلیل است که در شرایط بحرانی دچار مشکل می شویم. می توان انتظار داشت که بازیکنانی که میانگین سنی آنها بالای 30 سال است روند خوب و انفجاری در بازی داشته باشند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس انتظارات را برآورده نکرد، گفت: باید در میانه میدان قرار می گرفتیم. البته در بازی دیشب پاس‌هایی داشتیم، موقعیت‌های تک به تک داشتیم و موقعیت‌های گلزنی هم داشتیم، اما فکر می‌کنم لوکاس در صحنه‌های بازی یک قدم عقب بود و این روی تیم تاثیر گذاشت. در چنین شرایطی، بازیکنان باید تصمیم گیری خود را تسریع کنند، در این صورت ممکن است نتیجه تغییر کند. وقتی یک تیم در چنین شرایطی 4.5 موقعیت گلزنی دارد و از آنها استفاده نمی کند، به این معنی است که باید تغییراتی در آرنج تیم ایجاد شود. متاسفانه لوکاس مکمل خوبی برای علی علیپور نبود و هیچ کار ترکیبی با او انجام نداد.

آنها دیشب خوب نبودند و فکر می کنم انتقادها به خط حمله تیم برمی گردد. باید بگویم خرید لوکاس ژائو مانند بسیاری از خریدهای پرسپولیس در سال های اخیر اشتباه بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد با شکست شب گذشته لیگ برتر برای پرسپولیس سخت شد، افزود: تمام تمرکز ما روی لیگ برتر و جام حذفی است و در مصاحبه های قبلی هم گفته ام. . . رقابت اصلی ما با تیم های استقلال، تراکتور و سپاهان است. ضمن اینکه با چند بازیکن تیم در ارتباط بودم، آنها خوشحال بودند که بازی در کشور ثالث برگزار می شود، چون می توانند در زمین خوبی بازی کنند اما متاسفانه در کشورمان زمین خوبی نداریم. ! در همان بازی مقابل السعد اگر تمام کننده خوبی داشتیم باید در چند موقعیتی که برای تساوی داشتیم حداقل یک گل می زدیم.

اصلانیان افزود: زمان خرید بازیکن روی سی دی و آوند به پایان رسیده است و یک مربی فنی باید بازی یک فوتبالیست را ببیند که آیا مفید است یا خیر. بازیکنی که تاثیرگذار باشد باید به پرسپولیس بیاید چون این تیم میلیون ها هوادار دارد. دیدیم که لوکاس با وجود قد بلندش هیچ تاثیری ندارد و ما را به یاد شیخ دیابته می اندازد! من نمی دانم مسئولیت خرید این بازیکن بر عهده کیست، اما بالاخره یک نفر باید وارد این تاپیک شود و به هواداران پاسخ دهد که چرا باید چنین بازیکنانی به پرسپولیس بپیوندند؟ گاریدو نباید در وسط بازی بازیکنان را تست کند تا ببیند درد دارند یا نه!

وی در پاسخ به این سوال که آیا شکست مقابل السعد قطر تاثیری در پیشرفت پرسپولیس در لیگ برتر دارد، گفت: به نظر من این شکست هیچ تاثیری در پیشرفت پرسپولیس ندارد زیرا سطح فوتبال ایران در سطح خوبی است. کاملاً متفاوت از آسیا». تمرکز اصلی پرسپولیس روی لیگ برتر و جام حذفی خواهد بود و نباید توقعات را بی جهت بالا برد. البته پرسپولیس در بازی دیشب نمی توانست شکست بخورد اما وقتی مقابل حریفان آسیایی بازی می کنید سخت می شود. تیم های عربی پول زیادی خرج می کنند و رقابت با آنها در این شرایط واقعا سخت است. آنها زیرساخت های خوبی دارند و بازیکنان بزرگی را می بینیم که به کشورشان می آیند، اما اینجا ما مشکل تامین زمین بازی را داریم!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما از هزینه های تیم های عربی صحبت می کنید اما پرسپولیس یا استقلال هم هزینه زیادی می کنند و چرا تیم شایسته ای از آسیا با این هزینه ها آماده نمی شود، ادامه داد: کاملا درست است اما باید دید چند نفر حق دلالی دریافت می کنند و این پول کجا می رود؟ چرا این پول برای زیرساخت ها هزینه نمی شود؟ می بینیم که در کشور ما چمن مناسبی وجود ندارد. در این کشورهای عربی با آب و هوای وحشتناکشان مراتع خوبی وجود دارد اما چرا فوتبال ما نباید زیرساخت ها و چمن ها را فراهم کند؟ این مشکلات فقط برای پرسپولیس نیست و من برای استقلال هم متاسفم، چرا باید این همه مشکل داشته باشم؟ از نظر روحی کاملا نابود شده اند اما فوتبال ایران زمانی قوی است که هم پرسپولیس و هم استقلال قوی باشند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)