افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

اولین عکس جواد نکونام در مطبوعات ایران! – تابناک

  • کد خبر : 405254
اولین عکس جواد نکونام در مطبوعات ایران! – تابناک

به گزارش تابناک به نقل از اسپورت سه، این تصویر اختصاصی است که توسط محمد ملاسعیدی عکاس سابق فوتبال ایران در اختیار ما قرار گرفته است. نقاشی از تیم ملی جوانان در سال 1376; سالی که تیم ایران خود را برای حضور در جام جهانی 1998 آماده می کرد و اکثر ستارگان فوتبال ایران نمی […]

به گزارش تابناک به نقل از اسپورت سه، این تصویر اختصاصی است که توسط محمد ملاسعیدی عکاس سابق فوتبال ایران در اختیار ما قرار گرفته است. نقاشی از تیم ملی جوانان در سال 1376; سالی که تیم ایران خود را برای حضور در جام جهانی 1998 آماده می کرد و اکثر ستارگان فوتبال ایران نمی دانستند که به زودی یک جوان ترکیه ای برای تیمشان بازی خواهد کرد.

بازیکنان حاضر در این عکس با ژاکت های به اصطلاح بادبانی آن روزها دور هم جمع شدند و عکسی به یادگار گرفتند. این تیم با هدایت مرحوم پرویز ابوطالب و همراهی چهره های دیگری چون گودرز حبیبی (مربی معروف سابق باشگاه تهران)، مسعود اقبالی، محمود حقیقیان و علی ابوطالب است.

بازیکنانی مانند فرهاد شیخلر، کاظم محمدی، ایمان پروا، صبو شهبازیان و بهرام اسماعیلی نیز در این تیم حضور دارند. این تیم موفق شد به دور نهایی مسابقات مقدماتی جوانان آسیا در تهران راه یابد.

اولین عکس جواد نکونام در مطبوعات ایران!

در بین بازیکنان این تیم فقط جواد نکونام توانست خود را به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال ایران معرفی کند و بقیه بازیکنان در سطوح مختلف از حرکت بازماندند و نتوانستند به بالاترین سطح فوتبال ایران برسند. اگرچه بازیکنان با استعدادی در این تیم حضور دارند.

جواد نکونام در این عکس در ردیف دوم و سوم شخص به دوربین نگاه می کند. این اولین عکس جواد نکونام است که در مطبوعات ایران منتشر شده است. تصویری از جواد با سبیل های نازک و موهای صاف کوتاه در نوجوانی که به آرزوهای بزرگ خود در آینده می اندیشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.