به گزارش رکنا، ساعت 5:08 صبح دیروز پس از تماس شهروندان آتش این ساختمان که به عنوان مهدکودک مورد استفاده قرار می گرفت، بلافاصله توسط آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه های 11 و 116 به همراه یک دستگاه خودروی حامل دستگاه تنفسی به خیابان گاندی اعزام شدند.

حمید شعبانی فرمانده نیروهای اعزامی به محل حادثه گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک ساختمان دو طبقه با دو واحد در طبقه دوم دچار حریق شده و کاملاً سوخته و دود زیادی از پنجره بیرون می آمد. او زبان ها را بیرون آورده بود و نگهبان ساختمان نمی توانست جلوی او را بگیرد.

وی افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از بازدید و بازرسی به دو گروه تقسیم شدند که با رعایت کامل نکات ایمنی و بستن دستگاه تنفس و قطع جریان برق و گاز، از لوله آبیاری برای یافتن منبع آب استفاده شد. . آتش و کنترل آن

فرمانده نیروهای اعزامی به محل حادثه بیان کرد: این آتش سوزی باعث سوختن بخشی از وسایل مهدکودک و همچنین دود این ساختمان شد. آنها با استفاده از فن های فشار مثبت آتش نشانی، دود را از واحد تخلیه کردند و. راهروها و پس از اتمام کار، با ارائه تذکرات ایمنی به مالکان ساختمان، عملیات خود را تکمیل کردند.

آتش سوزی در مهدکودک




  • وقت آن است که فیلم را بکشیم! / قسمت هفتم: تصمیمات مرگبار