افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

واکنش رئیس کمیته انضباطی به رای درویش و بیراوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 405215
واکنش رئیس کمیته انضباطی به رای درویش و بیراوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به آرای مدیرعامل پرسپولیس و تراکتورسازی سنگربان واکنش نشان داد.رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی به پرداخت 2 میلیارد تومان جریمه نقدی و 3 ماه محرومیت از حضور در ورزشگاه ها محکوم شد. ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در این خصوص توضیح داد: به دلیل اینکه مصاحبه […]

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به آرای مدیرعامل پرسپولیس و تراکتورسازی سنگربان واکنش نشان داد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی به پرداخت 2 میلیارد تومان جریمه نقدی و 3 ماه محرومیت از حضور در ورزشگاه ها محکوم شد. ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در این خصوص توضیح داد: به دلیل اینکه مصاحبه وی بعد از بازی پرسپولیس و چادرملو در داخل ورزشگاه انجام شد، در صلاحیت کمیته انضباطی قرار گرفت. این پرونده نزد دو مرجع تشکیل شد. ما درخواست دفاع داریم. آقای درویش هم برای این مصاحبه توضیحاتی دادند.

ابوالفضل حسن زاده در واکنش به ریخته شدن آرای مربوط به مدیرعامل پرسپولیس و دروازه بان سابق این تیم گفت: در خصوص حکم رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید گفت که این حکم قابل اعتراض است و تصمیم نهایی توسط کمیته استیناف اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: مصوبه ای داریم که می گوید جرایم در لیگ های مختلف متفاوت است و طی آن اعلام می شود برای مواجهه با جرایم فرد مصاحبه غیرفنی لازم است که ارقام آن مشخص است.

وی افزود: به گفته اعضای کمیته انضباطی این مصاحبه شامل دو تخلف بوده که اولین تخلف نشر اکاذیب درباره فدراسیون فوتبال و اعضای کمیته تعیین وضعیت و دومین تخلف عبارت افترا آمیز در احکام آنها بوده است. . ، که اتفاقاً بخش مهمی از تعلیق آقای درویش است زیرا از همین عبارت استفاده شده است. اگر مصاحبه در باشگاه انجام می شد، کمیته اخلاق به آن رسیدگی می کرد. این رویه چند سالی است که وجود دارد و تخلفات داخل ورزشگاه توسط کمیته انضباطی و خارج از ورزشگاه توسط کمیته اخلاق رسیدگی می شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس قوانین، اگر فردی این جریمه را به موقع پرداخت نکند، پس از یک هفته اجازه حضور در فوتبال را نخواهد داشت و در صورت عذرخواهی محرومیت تعلیق می شود. . ، اما جریمه مالی کاهش نمی یابد.

رئیس کمیته انضباطی درباره شرایط کاهش محرومیت مدیرعامل پرسپولیس گفت: در صورتی که فرد ظرف یک هفته از تاریخ تصمیم گیری جریمه مالی را پرداخت نکند، محروم می شود. این جریمه باید توسط فرد پرداخت شود و چیزی نیست که باشگاه بخواهد بپردازد. یک ماه و نیم این ممنوعیت قابل تعلیق است. اگر آقای درویش به صلاحدید خود عذرخواهی کند. البته تصمیم نهایی درباره جریمه مالی در کمیته استیناف است و اینطور نیست که با عذرخواهی نصف شود. وی هنوز اعتراض خود را به کمیته استیناف ارائه نکرده است.

علیرضا بیرانوند مدعی شد که هیات مدیره پرسپولیس 5 میلیارد تومان شیرینی از او گرفته است. کمیته انضباطی او را 2 میلیارد تومان جریمه و از جلسه محروم کرد. حسن زاده در پاسخ به این موضوع توضیح داد: با توجه به اینکه در مورد کمیته انضباطی موارد نامناسبی عنوان شد، لازم می دانم در ابتدا نکاتی را روشن کنم: کمیته انضباطی مرجع رسیدگی به جرم نیست. ما فقط مسئول رسیدگی به تخلفات انضباطی در فوتبال هستیم. در پرونده های کیفری، اگر شخصی علیه شخص یا اشخاص دیگری اظهارنظر کند، این اقرار نیست، فقط یک اتهام است که باید ثابت شود. پرداخت هزینه تخلف کافی نیست. بلکه اگر بر خلاف اساسنامه و دستورالعمل انجام شود تخلف است.

وی افزود: بیرانوند به ما گفت که من تازه متوجه شدم منظور هیات مدیره چه کسی است و هیچ گونه برخورد مالی با اعضای هیات مدیره نداشته است اما مبلغی را به فردی که خارج از قانون مسئول بوده پرداخت کرده است. هیئت مدیره هيات مديره و كه فكر مي كردم عضو هيئت مديره هستند مدارك را ارائه كرده اند.

رئیس کمیته انضباطی توضیح داد که جرم بیرانوند دقیقا شامل چه مواردی می شود. او از کلمه “شیرینی” استفاده کرده است و این پست نادرست است. طبق آیین نامه انضباطی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب هم مشمول ماده 71 بوده و بر این اساس باید به مجازات مالی محکوم شود.

حسن زاده در ادامه از عذرخواهی بیرانوند بابت اظهاراتش خبر داد: باشگاه تراکتورسازی مصاحبه جدیدی را برای بیرانوند ارسال کرد که در آن وی از اظهاراتش عذرخواهی کرد. اما مجری برنامه بلافاصله گفت که این بازیکن به او گفته است که عذرخواهی نکرده و این مصاحبه ساختگی بوده است که حسن زاده پاسخ داد: پس باید این را بررسی کنیم. در صورت عدم رعایت مهلت مقرر و عدم عذرخواهی قطعا ممنوعیت شما اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است جریمه 2 میلیارد دلاری و محرومیت یک جلسه ای علیرضا بیرانوند تنها مربوط به مصاحبه این بازیکن بوده و موضوع تحویل نبات نیز در پرونده دیگری در حال بررسی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.