افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

شکست پرسپولیس مقابل السد/تیر و شانس مقابل پرسپولیس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 405204
شکست پرسپولیس مقابل السد/تیر و شانس مقابل پرسپولیس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه 9 مهرماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میهمان السد قطر بود زمانی که مهاجمان پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشتند، بازی با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید. ترکیب پرسپولیس. خوان کارلوس گاریدو تیم پرسپولیس را برای رویارویی با شاگردان سانچز […]

اطلاع رسانی کند تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه 9 مهرماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میهمان السد قطر بود زمانی که مهاجمان پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشتند، بازی با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس.

خوان کارلوس گاریدو تیم پرسپولیس را برای رویارویی با شاگردان سانچز انتخاب کرد که محمدحسین کنعانی زادگان، آستون آرونوف و ایوب آلمود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. غیبت این سه بازیکن و تنبیه انضباطی سعید صادقی باعث شد تا در ابتدای دیدار مقابل السعد ترکیب زیر به نمایش گذاشته شود:

گندوز، مرتضی پور علیگنجی، گئورگی گلسیانی، فرشاد فرجی (45+2، سهیل صحرایی)، میلاد محمدی، میلاد سرلک، مسعود ریگی (65، سروش رفیعی)، لوکاس جوائو (79، عیسی آل کثیر)، علی علیپور، امید عالیشاه و وحید امیری (65 ساله، فرشاد احمدزاده).

ترکیب السد

تیم فوتبال السد با بازیکنان زیر وارد این زمین شد:

مشعل برشم، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوالم خوخی، کریستو پرز، گیرمه تورس، رافا موخیکا، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ویلا.

نیمه اول

شاگردان گاریدو با وجود اینکه به زمین خانگی تیم قطری رفتند، شروعی تهاجمی داشتند و سعی در کنترل بازی داشتند و در دقیقه 4 ژائو با توپ مدافع السد توپ پایانی را به عالیشاه داد. در پشت محوطه جریمه اما ضربه به دلیل عدم قدرت این بازیکن به راحتی توسط دروازه بان حریف مهار شد.

در دقیقه 10 مسعود ریگی با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه دروازه السد را تهدید کرد اما این ضربه با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما با گذشت زمان و پس از گذشت 15 دقیقه از بازی، شاگردان الساد کنترل بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 18، الکسی گاندوز با واکنشی دیدنی ضربه مهاجم رقیب را در زمین مهار کرد و مانع از فرو ریختن دروازه پالشاد شد.

جدی ترین موقعیت این دیدار در دقیقه 37 برای پرسپولیس رخ داد. اشتباه مدافع قطری باعث شد تا توپ به پشت محوطه و تک به تک برسد اما دروازه بان السد ضربه ژائو را مهار کرد و توپ به سمت ریگی برگشت و ضربه او با ضربه سر مدافع حریف وارد دروازه شد.

در دقیقه 43 فرشاد فرجی بر اثر برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و جای خود را به سهیل صحرایی داد.

در دقیقه 1+45 تیم السد صاحب یک ضربه کرنر شد و توپ داخل محوطه به ماتئوس اوریبه رسید و او اولین گل تیمش را با نتیجه یک بر صفر به ثمر رساند.

شکست پرسپولیس مقابل السد/تیر و شانس مقابل پرسپولیس

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار در حالی ادامه یافت که در 15 دقیقه ابتدایی تیم السد بهترین تیم میدان بود و در چند صحنه به دلیل اشتباهات مکرر مدافعان پرسپولیس موقعیت های خوبی برای رسیدن به دروازه داشت اما الکسی گاندوز. درخشش مانع از فروپاشی دروازه قرمز شد.

اما به مرور تیم قطری عقب نشینی کرد و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت اما عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم باعث شد فرصت های زیادی از دست برود و دروازه بان حریف نیز نمایش خوبی از خود به نمایش بگذارد.

در ادامه مهاجمان پرسپولیس در چند صحنه داخل محوطه سرنگون شدند اما VAR و داور اعتقادی به پنالتی نداشتند.

در دقیقه 4+90 پاس عرضی بازیکن پرسپولیس به علیپور رسید و او با یک برگشت دیدنی به سمت دروازه السد شوت زد اما این ضربه هم با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

عالیشاه در دقیقه 5+90 شوت تماشایی را از پشت محوطه وارد دروازه السد کرد اما تیر دروازه مانع از ورود توپ به درون دروازه شد.

در نهایت تغییری در نتیجه این دیدار ایجاد نشد تا پرسپولیس در این دیدار خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شود و همچنان با یک امتیاز در رده های پایین جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.