افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

گاریدو: بازی خوبی انجام دادیم اما باختیم/ نمی دانم چرا از فرصت ها استفاده نکردیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 405161
گاریدو: بازی خوبی انجام دادیم اما باختیم/ نمی دانم چرا از فرصت ها استفاده نکردیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه مهاجمان تیمش فرصت های خود را در دیدار مقابل السد هدر دادند ابراز تاسف کرد. خوان کارلوس گاریدو پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ برتر گفت: باورش سخت است که با وجود اینکه خوب بازی کردیم، این بازی را باختیم، اگر بخواهم در […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه مهاجمان تیمش فرصت های خود را در دیدار مقابل السد هدر دادند ابراز تاسف کرد.

خوان کارلوس گاریدو پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ برتر گفت: باورش سخت است که با وجود اینکه خوب بازی کردیم، این بازی را باختیم، اگر بخواهم در مورد بازی صحبت کنم، خیلی ها هستند ما یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و هیچ موقعیتی به الساد ندادیم.

و افزود: بازیکنان ما خیلی خوب بودند. اگر به نیمه اول بازی نگاه کنید باید بازی را می بردیم چون موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. قبول داریم، السد تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد. بازیکنان ما می‌دانستند چگونه پرس کنند و موقعیت‌هایی خلق کردیم. واقعا باورش سخت است که چطور این موقعیت ها گل نشدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه در لحظات پایانی نیمه اول یک گل دریافت کردیم بدون اینکه مشکل جدی داشته باشد. در بازی اول یک پنالتی واضح بود که گرفته نشد و امروز سه چهار بار بازی را نگه داشتند. یک سوال؛ امروز چند بار VAR بازی را متوقف کرد اما هیچ کدام به نفع پرسپولیس نبودند؟ گلی که در نیمه اول خوردیم شرم آور بود که با این حس به رختکن برویم. این احساسی است که ما خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده شویم، اما در یک موقعیت شکست خوردیم.

گاریدو یادآور شد: فکر می کنم بازیکنان ما در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردند. ما لیست بلندبالایی از موقعیت ها داشتیم و فکر می کنم یک اتفاق افتاد که لوکاس ژوائو می خواست شوت بزند و بازیکنی آمد و اجازه نداد. ما وضعیت را بررسی می کنیم. VAR وضعیت را بررسی کرد، اما دوباره علیه ما بود. باید تحلیل کنیم که چرا در VAR خوش شانس نیستیم.

وی همچنین تصریح کرد: امروز بازیکنانم می توانند از بازی ای که انجام دادند احساس غرور کنند اما نتیجه بد بود. زندگی و فوتبال همین است. گاهی اوقات شما لیاقت بیشتری دارید، اما تنها راه این است که دوباره تلاش کنید. حقیقت این است که ما لیاقت بیشتری داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد: در دیدار مقابل الاهلی و السعد مشخص است که حق بیشتری داشتیم. باید در بازی بعدی با همین انگیزه به میدان برویم تا در نهایت برنده شویم. من به شما می گویم که من مطمئن هستم که ما شایسته بیش از این هستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)