افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

مرحله جدیدی از نبرد با رژیم صهیونیستی آغاز شد/درهای جهنم به روی صهیونیست ها باز شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 405099
مرحله جدیدی از نبرد با رژیم صهیونیستی آغاز شد/درهای جهنم به روی صهیونیست ها باز شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین المللبا وجود شهادت چند تن از رهبران محور مقاومت طی چند روز گذشته، عملیات رزمندگان لبنانی نشان داد که حزب الله نه تنها ضعیف شده بلکه وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیستی شده است. عبدالباری عطوان، تحلیلگر برجسته جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رای الیوم نوشت: رهبران […]

خبرگزاری مهر، گروه بین المللبا وجود شهادت چند تن از رهبران محور مقاومت طی چند روز گذشته، عملیات رزمندگان لبنانی نشان داد که حزب الله نه تنها ضعیف شده بلکه وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیستی شده است.

عبدالباری عطوان، تحلیلگر برجسته جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رای الیوم نوشت: رهبران جدید حزب الله لبنان با شلیک نزدیک به 200 موشک طی دو روز گذشته با قدرت، مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیستی را آغاز کردند. در هیفا، ناهار و مطمئن اشغالی را شروع کردند. این حملات 30 کشته و زخمی در میان نظامیان صهیونیست برجای گذاشت و ممکن است زمینه ساز آغاز جنگ بین شهری و استفاده از سلاح های جدید به ویژه موشک های دقیق و موشکی باشد. هواپیماهای بدون سرنشین نتانیاهو از خانه اش پیشرفته باشد سزارین چگونه یک فراری می تواند 150000 شهرک نشین صهیونیست را به خانه هایشان بازگرداند؟ مقاومت هرگز تسلیم نخواهد شد و شجاعانه در سرزمین خود تسلیم نخواهد شد. می تواند جنگ; این نتانیاهو است که مانند موش از یک پناهگاه به پناهگاه دیگر در زیر زمین می دود. در مورد حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران نیز باید گفت که واکنش این کشور به حمله فوق ویرانگر خواهد بود و دروازه های جهنم را به روی صهیونیست ها باز خواهد کرد.

مرحله جدیدی از نبرد با رژیم صهیونیستی آغاز شده است

روزنامه القدس العربی نیز نوشت: تاریخ به ما نشان داده است که افکار و ایدئولوژی ها با ترور شخصیت ها و تخریب نهادها از بین نمی روند، بلکه با جایگزین شدن با نیروهای جدید تجدید می شوند. انتشار فیلم آخرین لحظات زندگی یحیی زیبا کردن بزرگترین حماقت را رژیم صهیونیستی مرتکب شد، زیرا دروغ هایی که در داستان های این رژیم در مورد پنهان کاری وجود دارد. زیبا کردن درب تونل های زیرزمینی را آشکار کرد. هر کس فکر می کند که حماس یا هر جنبش مقاومت دیگری با ترور رهبران آنها تضعیف و منزوی می شود، متوهم است.

مرحله جدیدی از نبرد با رژیم صهیونیستی آغاز شده است

روزنامه لبنانی اخبار وی در یکی از گزارش‌های خود نوشت: متأسفانه در حالی که می‌بینیم مقامات صهیونیستی درباره سرزمین موعود موعود و به اصطلاح «اسرائیل بزرگ» که شامل فلسطین، لبنان، سوریه، اردن، عراق و عربستان سعودی می‌شود صحبت می‌کنند، رسانه‌های اصلی این کار را انجام می‌دهند. من به این موضوع اشاره نمی کنم و آن را مسکوت نگه داشته ام. این اولین بار نیست که وزیر دارایی رژیم صهیونیستی چنین خواسته هایی را مطرح می کند. می تواند بافت که حاکی از وجود این تفکر در بین مقامات صهیونیستی است.

مرحله جدیدی از نبرد با رژیم صهیونیستی آغاز شده است

روزنامه سوریه انقلاب وی نوشت: پس از مشاهده این همه درگیری در منطقه، آیا وقت آن نرسیده که کشورهای عربی بیدار شوند؟ آیا زمان آن نرسیده که مشکلاتی که در جوامع به وجود آمده است یو ریشه آنها اختلاف نظر است. سلام نوبت مذهبی، راهی برای کار پیدا کنیم؟ متأسفانه غیبت فیلسوفان و متفکران در کشورهای عربی بسیار محسوس است. نفوذ افراد تحصیل کرده نیز در این کشورها محدود است و نمی توانند تحول آفرین باشند.

مرحله جدیدی از نبرد با رژیم صهیونیستی آغاز شده است

روزنامه سوریه میهن وی گزارش داد: فرانسه از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی در سال 1948 نقش حامی این رژیم را ایفا کرده و برای تقویت قدرت نظامی این رژیم سلاح های زیادی به سرزمین های اشغالی صادر کرده است. فرانسه از ساخت تاسیسات هسته ای حمایت می کند دیمونا در صحرا تونل و همه اینها سطح ارتباط بین پاریس و همیشه آویو jw.org ka این کشور در جریان جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تنها مواضع ضعیفی اتخاذ کرده تا از دایره تایید آمریکا خارج نشود و در عین حال اعتبار خود را در میان افکار عمومی حفظ کند.

مرحله جدیدی از نبرد با رژیم صهیونیستی آغاز شده است

روزنامه المقریب العراقی در گزارشی تاکید کرد: اکثر کشورهای عربی به ویژه منطقه خلیج فارس به موضوع فلسطین و جنایاتی که این روزها علیه شهروندان فلسطینی و لبنانی می شود اهمیتی نمی دهند. ما موضع نداریم دریافت کنید از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی هیچ کدام را ندیده ایم. این کشورها حتی اعتراضات مردمی را نافرمانی از قانون می دانند و به آن رسیدگی می کنند. حمایت کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی در حوزه مالی و رسانه ای کاملا مشهود است.

مرحله جدیدی از نبرد با رژیم صهیونیستی آغاز شده است

روزنامه یمن المسیره نوشت: رژیم صهیونیستی تصور می کرد که پادگان ها و پایگاه های نظامی خاکستر آنها در قدرت امنیت و اطلاعات زندگی می کنند. همیشه آویو می تواند امنیت سرزمین های اشغالی را به ارمغان بیاورد ناگهان در 22 مهرماه متوجه شد که عمق این منطقه در دایره اهداف حزب الله قرار دارد و ستاد تیپ جولانی در عملیاتی بی نظیر شاهد آخرین شام قدرت و توان خود بود. قرعه کشی معادله جدید در نبرد فعلی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.