افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بنیانگذاران گلاسنود دلیل افزایش قیمت بیت کوین را دلیل آن می دانند

  • کد خبر : 405059
بنیانگذاران گلاسنود دلیل افزایش قیمت بیت کوین را دلیل آن می دانند

بنیانگذاران پلتفرم تحلیلی گلاسنود معتقدند که قیمت بیت کوین پس از تجربه یک دوره تثبیت طولانی امسال آماده حرکت به مناطق ناشناخته است. بر اساس گزارش Blockchain Homeland، یان هاپل و یان المان که در پلتفرم X با نام Negentropic شناخته می شوند، به دنبال کنندگان خود اعلام کردند: نبرد بیت کوین برای رسیدن به […]

بنیانگذاران پلتفرم تحلیلی گلاسنود معتقدند که قیمت بیت کوین پس از تجربه یک دوره تثبیت طولانی امسال آماده حرکت به مناطق ناشناخته است.

بر اساس گزارش Blockchain Homeland، یان هاپل و یان المان که در پلتفرم X با نام Negentropic شناخته می شوند، به دنبال کنندگان خود اعلام کردند:

نبرد بیت کوین برای رسیدن به سطح 69000 دلار آغاز شده است.

اظهارات بنیانگذاران گلسنود در مورد روند آینده بیت کوین

بنیانگذاران Glassnode نموداری را به اشتراک گذاشته اند که نشان می دهد بیت کوین توانسته است خط روند نزولی خود (مقاومت پویا)، که از ماه مارس روند نزولی را بر بیت کوین تحمیل کرده بود.

در گزارشی از سویس بلوک (Swissblock) مدیران گلاسنود اعلام کردند که شکست این مقاومت به این معناست که بیت کوین در آستانه صعود به بالاترین قیمت خود یعنی 74000 دلار و حتی بالاتر است. آنها نیز انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا به عنوان یک محرک احتمالی تصور می شود که می تواند FOMO را در بازار بیت کوین فعال کند.

گفتند:

احتمالاً پیروزی ترامپ می تواند FOMO ایجاد کند، اما این دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین نخواهد بود. از آنجایی که پیروزی هریس موقعیت معامله گران را نیز تعدیل می کند، می تواند ریسک ها را افزایش دهد و به طور موقت فد را تحریک کند.

ما نمی توانیم نیت خوب ترامپ برای بیت کوین را نادیده بگیریم، اما در عین حال، به وعده های انتخاباتی یک سیاستمدار هم اعتماد نمی شود. به هر حال، اگر fomoi ناشی از انتخابات اگر باعث افزایش قیمت شود قطعا تعجب آور نخواهد بود.

دونالد ترامپ که زمانی یکی از منتقدان سرسخت ارزهای دیجیتال بود، اکنون موضع خود را تغییر داده و خود را در جایگاه یک فرد قرار داده است نامزد حامی کریپتو معرفی کرده است او در جریان است کنفرانس بیت کوین 2024 وی گفت که در صورت پیروزی به دولت آمریکا اجازه نمی دهد بیت کوین های مصادره شده را در بازار بفروشد و به مقامات دستور خواهد داد که این ذخایر را به عنوان سرمایه گذاری حفظ کنند.

هاپل و آلمان معتقدند چنین داده هایی نشان دهنده احتمال حرکت صعودی بیت کوین در آینده است و در عین حال، شاخص ریسک بیت کوین وضعیت کم ریسک را نشان می دهد.

بیان کردند:

با توجه به حرکت صعودی قیمت بیت کوین، شاخص ریسک صفر این دارایی و خنثی بودن شاخص بنیادی آن، بازار نسبتاً تحت تسلط این دارایی است.

منبع: Swissblock
منبع: Swissblock

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت 68207 دلار معامله شده و در 24 ساعت گذشته 0.3 درصد کاهش داشته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-21 20:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.