افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تامین اجتماعی در برابر افزایش مستمری ها

  • کد خبر : 404953
تامین اجتماعی در برابر افزایش مستمری ها

به گزارش رکنا، مصطفی سالاری، رئیس سازمان تامین اجتماعی در دیدار با مسئولان مرکز عالی بازنشستگان با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بازنشستگان در سال های اخیر گفت: حدود سه سال پیش بازنشستگان سه میلیون و 300 هزار نفر بوده که اکنون به چهار میلیون و 200 هزار نفر رسیده است. وی بخشی از این […]

به گزارش رکنا، مصطفی سالاری، رئیس سازمان تامین اجتماعی در دیدار با مسئولان مرکز عالی بازنشستگان با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد بازنشستگان در سال های اخیر گفت: حدود سه سال پیش بازنشستگان سه میلیون و 300 هزار نفر بوده که اکنون به چهار میلیون و 200 هزار نفر رسیده است.

وی بخشی از این افزایش را ناشی از قوانین بازنشستگی پیش از موعد دانست و از بازنشستگان خواست برای رفع مشکلات تامین اجتماعی همکاری کنند. سالاری همچنین بر لزوم ارائه خدمات همگانی به همه بیمه شدگان تاکید کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی دو وظیفه اساسی دارد؛ نخست پرداخت مستمری مناسب و دوم ایجاد خدمات درمانی مناسب برای افراد تحت پوشش.

رئیس سازمان تامین اجتماعی از عزم جدی این سازمان برای انجام درمان رایگان در کشور خبر داد و گفت: در صورت فراهم شدن شرایط لازم، تامین اجتماعی آمادگی دارد تا در این زمینه پیشگام باشد.

سالاری درباره تناسب حقوق بازنشستگان نیز گفت: این حق بازنشستگان است و تامین اجتماعی تلاش می کند مبالغ بیشتری در حقوق بازنشستگان پرداخت کند اما باید منابع و هزینه های سازمان را نیز در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی به بازنشستگان از وضعیت منابع و هزینه های سازمان، گفت: لازم است بازنشستگان در رفع مشکلات همکاری لازم را داشته باشند و از وضعیت مالی سازمان آگاه باشند.

سالاری در پایان به پیگیری های ویژه برای تامین منابع و اخذ مجوزهای قانونی برای پرداخت متناسب مستمری ها اشاره و از تلاش سازمان برای رفع مطالبات معوق در بخش درمان غیرمستقیم خبر داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.