افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

ایران ایمیل های مقامات اسرائیلی را هک کرده است.

  • کد خبر : 404831
ایران ایمیل های مقامات اسرائیلی را هک کرده است.

به گزارش بازار، هاآرتص امروز مدعی شد که گروهی از هکرهای ایرانی ایمیل چهار مقام ارشد سیاسی و دفاعی فعلی و سابق اسرائیل را هک کرده و به اطلاعات و عکس های موجود در حساب کاربری آنها دسترسی پیدا کرده اند. هاآرتص اذعان کرده است که برخی از این ایمیل ها حاوی اطلاعات و جزئیات […]

به گزارش بازار، هاآرتص امروز مدعی شد که گروهی از هکرهای ایرانی ایمیل چهار مقام ارشد سیاسی و دفاعی فعلی و سابق اسرائیل را هک کرده و به اطلاعات و عکس های موجود در حساب کاربری آنها دسترسی پیدا کرده اند.

هاآرتص اذعان کرده است که برخی از این ایمیل ها حاوی اطلاعات و جزئیات حساس از جمله جزئیات حمله احتمالی اسرائیل به ایران بوده است.

بر اساس گزارش این روزنامه، گروه هکر ایرانی که نامشان فاش نشده است؛ وی اطلاعات فاش شده را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و همچنین به اسرائیل نسبت به افشای اطلاعات شخصی «یائیر جولان» رئیس حزب دموکرات و معاون سابق ستاد ارتش اسرائیل و «کمال پانهاسی» فارسی زبان هشدار داد. -سخنگوی زبانی ارتش این رژیم.

رسانه های اسرائیلی مدعی شده اند که رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه هدف حملات سایبری بوده و حجم قابل توجهی از اطلاعات این رژیم به دلیل عملیات هکری درز کرده است. به گزارش هاآرتص، وزارت دفاع و مرکز تحقیقات هسته ای اسرائیل از مهم ترین اداراتی هستند که هدف حملات سایبری قرار گرفته اند.

محققی از آژانس رسمی سایبری اسرائیل در مصاحبه با هاآرتص مدعی شد هکرهای ایرانی با استفاده از تاکتیک‌های جنگ روانی و ایجاد ترس و ارعاب به دنبال تأثیرگذاری بر اقتصاد اسرائیل هستند.

یک منبع اطلاعاتی اخیرا به هاآرتص گفت که این افشاگری ها بخشی از جنگ سایبری گسترده تر بین اسرائیل و ایران است. این منبع اعتراف کرد که “اکنون بحث در مورد نفوذ سایبری، جنگ روانی، تحقیر، ارعاب، اخلال و هرج و مرج است.”

پیش از این نیز ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه آمریکا مدعی شده بود که ایران اطلاعات رایانه ای این ستاد را هک کرده و به رقیب انتخاباتی ترامپ تحویل داده است. جمهوری اسلامی این ادعای آمریکا را رد کرد و تاکید کرد که ایران در انتخابات آمریکا دخالت نکرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.