افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

اطلاع رسانی دقیق از حقایق موجب گسترش عدالت در جامعه می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 404779

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برای پنجمین بار به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه رفت و به مشکلات حقوقی و قضایی چند نفر از مددجویان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد. رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برای پنجمین بار به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه رفت و به مشکلات حقوقی و قضایی چند نفر از مددجویان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه برگزار شد، دیدارهای مردمی را فرصتی برای دیدار مستقیم با مردم دانست و اظهار داشت: این دیدارها فرصتی برای دیدار مستقیم با مردم است. علاوه بر این جلسات در مرکز روابط عمومی، سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز روزهای دوشنبه ساعت 13:30 جلسات علنی برگزار می کند.

وی با اشاره به مهم ترین درخواست های مددجویان مطرح شده در جلسات علنی گفت: اکثر درخواست ها از نوع مصوباتی است که تصمیم گیری شده است که متقاضیان درخواست بررسی و اعمال ماده 477 را دارند. در این موارد اکثر طرفین پرونده مراحل قانونی را طی کرده اند و احساس می کنند حق با آنهاست.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان وی گفت: متقاضیان درخواست ماده 477 می توانند در محلی که در سازمان قضایی نیروهای مسلح درج می کنیم درخواست خود را ارائه کنند. اما برخی از مشتریان ترجیح می دهند درخواست خود را به صورت حضوری در مرکز ارتباطات عمومی تحویل داده و درخواست خود را ارسال کنند.

وی افزود: برخی از مراجعین از جمله افرادی هستند که پرونده آنها در حال رسیدگی است اما احساس می کنند شاید حرف هایشان آنطور که باید شنیده نشده است به همین دلیل از من به عنوان مسئول نظارت بر عملکرد همکاران خود یاد می کنند. تا حد امکان؛ پاسخ ارباب رجوع را می دهیم و در مواقعی که نیاز به انجام کار کارشناسی باشد، پرونده را به بازرسی و پاسخگویی به شکایات می فرستیم که با تشکیل پرونده و تهیه گزارش، بتوانیم با پاسخ بازتری به مراجعین پاسخ دهیم. مشاهده کنید.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تشکر از مدیریت دفتر روابط عمومی قوه قضائیه که امکان دیدار مستقیم مسئولان ارشد قضایی با مردم را فراهم کرده است، گفت: این جلسات فرصتی برای شنیدن سخنان است. از مردم و مشکلاتی که در نحوه رسیدگی به پرونده ها وجود دارد. بله درستش کنیم

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان وی با اشاره به نقش رسانه ها در انتقال و شرح اقداماتی که در سراسر کشور برای ارائه خدمات به مردم انجام می دهند، گفت: رسانه ها نیز در جهت افزایش آگاهی حقوقی مردم و اینکه برای دریافت مطالبات باید به کجا مراجعه کنند گام های مهمی برمی دارند. حقوق. حقوق.

وی با تاکید بر اهمیت گسترش عدالت در جامعه گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع حقایق به مردم کمک می کند تا از اقدامات و اقدامات انجام شده برای گسترش و اجرای عدالت در جامعه آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.