افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

صادرات موفق فولاد هرمزگان از دسترسی به آبهای آزاد تا توسعه بازارهای جهانی

  • کد خبر : 404773
صادرات موفق فولاد هرمزگان از دسترسی به آبهای آزاد تا توسعه بازارهای جهانی

اطلاع رسانی کند بازارمهدی شکری زاده با تاکید بر اینکه صادرات مستمر و پایدار ضامن بقا و فعالیت مستمر بنگاه های اقتصادی صادرات محور است، گفت: فولاد هرمزگان مصمم است در این مسیر بهترین نتایج را در بازارهای جهانی به دست آورد. لذا با استفاده از تحقیقات و مطالعات بازار، علاوه بر اعمال رویکردهای بهبود […]

اطلاع رسانی کند بازارمهدی شکری زاده با تاکید بر اینکه صادرات مستمر و پایدار ضامن بقا و فعالیت مستمر بنگاه های اقتصادی صادرات محور است، گفت: فولاد هرمزگان مصمم است در این مسیر بهترین نتایج را در بازارهای جهانی به دست آورد. لذا با استفاده از تحقیقات و مطالعات بازار، علاوه بر اعمال رویکردهای بهبود مستمر در زمینه های بازاریابی و توسعه بازارهای جدید صادراتی، اهداف و برنامه های صادراتی خود را با حساسیت و دقت فراوان دنبال می کند.

به گفته مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان، این شرکت در سال جاری با شناسایی صحیح بازارهای صادراتی و تقویت کانال های ارتباطی با مشتریان خارجی خود توانست با وجود محدودیت ها در زمینه صادرات موفق باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد مطلوب درآمد حاصل از فروش صادراتی طی چند ماه گذشته و تحلیل تقاضای بازار جهانی و همچنین میزان تقاضای مشتریان برای محصولات اسلب این شرکت، می توان ارزیابی مطلوبی از تداوم روند فعلی داشت. وضعیت در زمینه خام فروشی صادراتی در ماه های آینده برنامه ریزی شده است.

شکری زاده تصریح کرد: نتایج به دست آمده بهترین گواه بر عملکرد شرکت در حوزه صادرات است و انشاءالله در ماه های آتی سال جاری نیز به همین روند ادامه خواهد داشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شرکت فولاد هرمزگان برای دستیابی به بهترین نتایج در زمینه تولید و صادرات در سال 1403 علاوه بر اقداماتی که انجام داده است نیازمند حمایت های لازم دولت در زمینه صادرات است. انگیزه هایی برای رقابت در بازارهای بین المللی. با گام های موثرتری در زمینه صادرات، سودآوری شرکت و سایر گروه های ذینفع و ارزآوری کشورمان به حرکت خود ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.