افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

معیارهای خاص گروه کالایی فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی اصلاح شده

  • کد خبر : 404711
معیارهای خاص گروه کالایی فلزات گرانبها و سنگهای قیمتی اصلاح شده

به گزارش بازار، جلسه بررسی و نظرخواهی در مورد بازنگری اساسنامه تبصره 4 ماده 18 ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرها در روز یکشنبه 8 مهر 1403 با حضور مهدی امیدوار سخنگو. و عضو هیئت اجرایی اتاق اصناف ایران، احسان سقایی، دبیرکل اتاق اصناف، بهنام نیک منش، معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف، […]

به گزارش بازار، جلسه بررسی و نظرخواهی در مورد بازنگری اساسنامه تبصره 4 ماده 18 ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرها در روز یکشنبه 8 مهر 1403 با حضور مهدی امیدوار سخنگو. و عضو هیئت اجرایی اتاق اصناف ایران، احسان سقایی، دبیرکل اتاق اصناف، بهنام نیک منش، معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف، اعضای انجمن های طلا، جواهر و نقره. کمیسیون تخصصی اتاق و همچنین روسای اتحادیه های طلا و جواهر مراکز استان ها و نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه ضمن بررسی بندهای مندرج در این اساسنامه و پیشنهادات اصلاحی کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران و برخی روسای اتحادیه ها، در خصوص اصلاحیه مذکور بحث و تبادل نظر شد. . از قوانین خاص ارائه شده در این اساسنامه.

در پایان این نشست، مهدی امیردار، سخنگوی و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران، بر ضرورت انتقال نگرانی ها و دیدگاه های مطرح شده از سوی سران اتحادیه های طلا و جواهر در سراسر کشور تاکید کرد به وزارت امنیت، جمع آوری و تدوین این نظرات کارشناسی زمان بر است. وی این موضوع را مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: قانون مذکور با اصلاحات پیشنهادی اتاق اصناف ایران در آینده نزدیک اجرایی شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد جلسه مشترک کمیسیون طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران و اتحادیه طلا و جواهر تهران با معاونت امور بازرگانی امروز تشکیل شود. مطالبات و دغدغه های این اتحادیه را مطرح نموده و قانون مذکور را به بهترین نحو ممکن اعمال نمایند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.