افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

سکته هادی شپرد به دلیل استرس مسابقه!

  • کد خبر : 404691
سکته هادی شپرد به دلیل استرس مسابقه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صحبت های هادی چوپان پس از بازگشت به شیراز در روزهای اخیر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. از حرف هایی که از وطن و تعهدش به ایران زد تا انتقاد صریح که از قضاوت داوران در مستر المپیاد داشت و خودش را قهرمان واقعی این مسابقات معرفی کرد. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صحبت های هادی چوپان پس از بازگشت به شیراز در روزهای اخیر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. از حرف هایی که از وطن و تعهدش به ایران زد تا انتقاد صریح که از قضاوت داوران در مستر المپیاد داشت و خودش را قهرمان واقعی این مسابقات معرفی کرد.

اما در مراسم استقبالی که در مقابل باشگاه هادی چوپان برگزار شد و بسیاری از هواداران سخنان گرگ ایرانی را شنیدند، هادی چوپان رازی تلخ و عجیب از وضعیت خود فاش کرد. این فوق ستاره پرورش اندام ایران و جهان که در 37 سالگی با انگیزه به تمرینات خود ادامه می دهد و قهرمانی در مستر المپیاد 2025 را هدف قرار داده است، در گزیده ای از سخنان خود می گوید: چندین بار سکته کردم. به فشار عصبی و استرس مسابقات، اما هیچ کس آن را نمی داند، زیرا من می خواهم خوشحالی خود را به شما منتقل کنم.

اگرچه هادی چوپان زیر نظر یکی از بهترین مربیان دنیا یعنی هانی رامبد کار می کند و قطعاً آزمایشات لازم را برای بررسی سلامت بدنش به طور منظم پشت سر می گذارد، اما صحبت های او درباره وضعیت سلامتی اش، بسیاری از او طرفداران نگران هستند

وقتی هادی چوپان در سال 2022 عنوان مستر المپیا را به دست آورد، در مصاحبه خود گفت که می خواهد این قهرمانی را 7 یا 8 بار دیگر تکرار کند. حال با احتساب اتفاقاتی که برای او پیش آمده و ممکن است سلامتی اش را به خطر بیندازد، باید دید گرگ ایرانی تا کی راه خود را در استیج مستر المپیا ادامه می دهد.

بارها در سال های اخیر تمرینات سنگین هادی چوپان حتی رقبای خود را شگفت زده کرده است و برخی از کارشناسان او را در زمینه تمرینات سنگین و حرکات سنگین وزنه به ویژه در دوره رژیم سفت و سخت قبل از مسابقه استثنا می دانند.

شاید همین فشار عصبی و استرس بالایی که هادی چوپان از آن صحبت می کرد باعث شد هادی با وجود جوایز چشمگیر ذکر شده از حضور در آرنولد کلاسیک امسال انصراف دهد و بگوید بدنش به استراحت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.