افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

تاریخ واریز یارانه نقدی مهرماه / تعلیق نظارت بر یارانه + سامانه یارانه رفاهی refahi.ir

  • کد خبر : 404665

به گزارش خبرنگار اقتصادی آیونا به نقل از اندیشه مسائل، بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، کمک هزینه معاش مهر 1403 از تاریخ 13 لغایت 9 دی ساعت 24 روز دوشنبه 30/06/1403 به حساب سرپرست خانوار واریز و از صبح روز سه شنبه قابل برداشت می باشد. مبلغ یارانه نقدی تعیین شده برای دهک […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی آیونا به نقل از اندیشه مسائل، بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، کمک هزینه معاش مهر 1403 از تاریخ 13 لغایت 9 دی ساعت 24 روز دوشنبه 30/06/1403 به حساب سرپرست خانوار واریز و از صبح روز سه شنبه قابل برداشت می باشد. مبلغ یارانه نقدی تعیین شده برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان است.

جزئیات واریز یارانه نقدی مهرماه 1403

بر اساس اطلاعیه سازمان یارانه ها، بیست و پنجمین روز، یارانه معیشتی بیش از یک هزار و 403 خانوار دهک های اول تا سوم درآمدی واریز شد.

همچنین مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در بیستم مهرماه 1403 و هزینه های یارانه دارو، حمل و نقل و ذخیره سازی سوخت نیز از ابتدای این ماه پرداخت شد.

وضعیت عشر با یارانه نقدی

برای اطلاع از وضعیت یارانه نقدی خود می توانید به سایت پنجره خدمات ملی هوشمند دولت به نشانی «www.sso.my.gov.ir» مراجعه و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانواده نسبت به اخذ وجوه لازم اقدام نمایید. . اطلاعات

سامانه رفاهی یارانه ای refahi.ir

به گزارش اندیشه معاصر، افرادی که تاکنون یارانه نقدی دریافت نکرده اند باید وارد سامانه ابلاغ یارانه نقدی شوند. سامانه رفاهی یارانه خدمات مختلفی از جمله نمایش اطلاعات حساب بانکی در سامانه برای اعلام نیاز به یارانه نقدی و نمایش اطلاعات یارانه پرداختی در سایت برای اعلام نیاز به یارانه نقدی ارائه می دهد.

با توجه به اینکه یارانه نقدی به همه سرپرستان خانواده تعلق نمی گیرد، افرادی که از سامانه یارانه نیاز به این یارانه دارند می توانند از طریق سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به سایت refahi.ir مراجعه کرده و نیاز خود را اعلام و سپس یارانه دریافت کنند. پرداخت نقدی انجام دهید.

لازم به ذکر است ثبت نام در این سامانه به صورت غیر حضوری انجام می شود. تمامی افراد با ورود به سایت اطلاع رسانی یارانه نقدی refahi.ir می توانند از سایر عملکردهای این سامانه از جمله مشاهده اطلاعات یارانه های پرداختی در سایت اطلاع رسانی یارانه نقدی refahi.ir و مشاهده اطلاعات حساب بانکی در یارانه نقدی استفاده کنند. سیستم اطلاع رسانی این امر اهمیت آگاهی از جزئیات سامانه refahi.ir را دو چندان می کند.

بنابراین، در اندیشه معاصر، اولا; سامانه اطلاع رسانی یارانه نقدی refahi.ir معرفی شده و سپس مراحل و نحوه ورود به سامانه ثبت نام و تغییر شماره حساب سامانه هدفمندسازی یارانه ها توضیح داده شده است. در ادامه نحوه مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی و سرپرست خانوار در سامانه رفاه اجتماعی refahi.ir و اطلاعات حساب بانکی در سامانه ابلاغ یارانه نقدی به شما آموزش داده می شود.

سامانه اطلاع رسانی یارانه نقدی Refahi.ir

سامانه اعلام نیاز به یارانه نقدی بر اساس درصد یارانه با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسهیل فرآیندهای مربوط به یارانه های قابل پرداخت در دولت اجرا شده است. این سامانه یکی از مفیدترین سامانه هایی است که با نظارت دولت راه اندازی شده و امکانات مختلفی را در اختیار مردم قرار می دهد. کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف این سامانه را دارند می توانند مراحل ورود به سامانه اطلاع رسانی یارانه نقدی refahi.ir را انجام دهند.

سامانه اطلاع رسانی یارانه نقدی یکی از پرکاربردترین سامانه های جامعه است و بسیاری از خدمات مرتبط با یارانه نقدی را به صورت حضوری به مردم ارائه می دهد. افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف این سامانه را دارند ابتدا با مراجعه به سایت اینترنتی refahi.ir نیاز به یارانه نقدی را اعلام کرده و سپس از خدمات مختلف این سامانه استفاده کنند.

خدمات وب سایت برای اعلام نیاز به یارانه نقدی شامل دو گروه اصلی می باشد. تمامی افراد می توانند با ورود به وب سایت نسبت به اعلام نیاز به یارانه نقدی به نشانی refahi.ir از دو امکان ارائه شده در این سامانه استفاده کنند. در واقع این سامانه دو سرویس اصلی در رابطه با یارانه نقدی به مردم ارائه می کند. سرویس اول مربوط به اطلاعات شماره حساب واریز یارانه و سرویس دوم مربوط به مبلغ و جزئیات واریز یارانه به شماره حساب سرپرست خانوار می باشد.

تمامی افرادی که به هر دلیلی یارانه نقدی دریافت نمی کنند می توانند با ورود به سامانه اطلاع رسانی یارانه نقدی به نشانی refahi.ir و ثبت درخواست خود برای دریافت یارانه نقدی در این سامانه اقدام کنند. همچنین تمامی افراد می توانند با ورود به این سامانه از سوابق یارانه پرداختی توسط دولت مطلع شوند.

وارد سامانه ثبت نام شده و شماره حساب سامانه هدفمندسازی یارانه refahi.ir را تغییر دهید

کلیه افرادی که قصد استفاده از عملکردهای مختلف سامانه ابلاغ یارانه نقدی را دارند، ابتدا باید مراحل ورود به سایت اطلاع رسانی یارانه نقدی refahi.ir و ورود به سایت یارانه را انجام دهند. پس از ورود به سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی، امکان استفاده از خدمات مختلف این سامانه به افراد داده می شود. برای ورود به سامانه ثبت نام و تغییر شماره حساب سامانه هدفمندسازی refahi.ir کافی است متقاضی مراحل ورود به سامانه ثبت نام و تغییر شماره حساب یارانه را به شرح زیر انجام دهد. به جلو این مراحل با فرآیند ورود به سامانه هدفمندی یارانه ها متفاوت است.

ابتدا فرد باید آدرس refahi.ir را در یکی از مرورگرهای خود جستجو کند. پس از آن فرد برای اعلام نیاز به یارانه نقدی وارد سایت می شود و می تواند از طریق حساب کاربری خود در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد این سایت شود.

برای ورود به سایت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، متقاضی باید شماره تلفن همراه سرپرست خانوار و کد امنیتی را وارد کرده و گزینه ارسال رمز یکبار مصرف را انتخاب کند. باید رمز یکبار مصرفی که به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود را وارد کنید، در این قسمت وارد کنید در نهایت فرد وارد سامانه اطلاع رسانی یارانه نقدی شده و می تواند از امکانات آن استفاده کند.

پیگیری یارانه قطع شده با کد ملی در سایت یارانه refahi.ir

در قسمت های قبلی اندیشه معاصر جزئیات سامانه اعلام نیاز به یارانه نقدی و نحوه مشاهده اطلاعات یارانه پرداختی و سرپرست خانوار و همچنین مراحل مشاهده اطلاعات بانکی ، توضیح داده شد. اطلاعات حساب در این سیستم

توجه به این نکته ضروری است: این سایت با سامانه اعتراض پایان یارانه، سایت استعلام یارانه و سایت هدفمندی یارانه ها متفاوت است. در این قسمت از تفکر معاصر قصد داریم در سایت یارانه اجتماعی refahi.ir رهگیری یارانه قطع شده با کد ملی را توضیح دهیم.

در پاسخ به این سوال که آیا امکان پیگیری قطع یارانه با کد ملی در سایت رفاهی یارانه وجود دارد یا خیر، باید پاسخ داد که متقاضیان در این سامانه تنها می توانند اطلاعات یارانه پرداختی و همچنین اطلاعات حساب بانکی را مشاهده کنند. و امکان پذیر است. تحت عنوان نظارت بر یارانه قطع شده با کد ملی در این سامانه پیش بینی نشده است. ضمنا این سامانه امکان ثبت وام با کارت یارانه را ایجاد نکرده است.

با این حال؛ متقاضیان می توانند با مراجعه به اطلاعات یارانه واریز شده به حساب سرپرستان خانوار از میزان و مبالغ آن مطلع شوند. / اندیشه معاصر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.