افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

مدودف: بریکس و شانگهای توانایی مقابله با سلطه آمریکا را دارند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 404637
مدودف: بریکس و شانگهای توانایی مقابله با سلطه آمریکا را دارند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی روسیه و رئیس جمهور سابق این کشور تاکید کرد که گروه “ترمزو «شانگهای» می تواند به اهرمی برای مقابله با سلطه آمریکا در جهان تبدیل شود. وی همچنین گفت که فروپاشی آمریکا یا ایجاد توازن در برابر آن یکی از اهداف […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی روسیه و رئیس جمهور سابق این کشور تاکید کرد که گروه “ترمزو «شانگهای» می تواند به اهرمی برای مقابله با سلطه آمریکا در جهان تبدیل شود.

وی همچنین گفت که فروپاشی آمریکا یا ایجاد توازن در برابر آن یکی از اهداف بلندمدت روسیه است.

معاون شورای امنیت ملی روسیه در ادامه تاکید کرد: اگر تعادل در عرصه بین المللی برقرار نشود، جهان با جنگی گسترده و نابودی بشریت مواجه خواهد شد.

«والنتینا ماتوونکو“رئیس شورای فدراسیون روسیه جلسه بعدی این گروه را برگزار می کند”ترمز“ذره برای جسم مستقیم مهم تر او انتخابات آمریکا را ارزیابی کرد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه روز شنبه اعلام کرد که این نشست سه روزه خواهد بود ترمز همچنین انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا رویداد کلیدی ای نیست که مسیر بعدی تاریخ را تعیین می کند.

ماتوونکو تاکید کرد که جهان به طور قابل توجهی تغییر کرده است. انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا مهم ترین رویداد سال برای جامعه جهانی نخواهد بود و این رویداد مسیر بعدی تاریخ را تعیین نخواهد کرد. این جلسه ترمز این است که انجام خواهد داد.

به گفته این مقام ارشد روسیه، اجلاس سه روزه ترمز و مذاکرات اکثریت رهبران جهان تأثیر تعیین کننده ای بر آینده جهان خواهد داشت.

خوشه ترمز در سال 2006 توسط برزیل، روسیه، هند و چین تاسیس شد و آفریقای جنوبی در سال 2011 به آن پیوست و در ژانویه 2024 مصر، ایران، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و اتیوپی اعضای جدید این گروه شدند.

اجلاس سران ترمز در کازان از 22 تا 24 اکتبر برگزار می شود و رویداد اصلی این گروه در دوره ریاست جمهوری روسیه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.