افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

دادستان ها با اخلال در بازار برخورد می کنند

  • کد خبر : 404630
دادستان ها با اخلال در بازار برخورد می کنند

همسایگان خلیج فارس نباید فریب وسوسه های غرب را بخورند آفتاب نیوز: حجت الاسلام محسنی آژه ای امروز دوشنبه (۹ مهرماه) در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به فعالیت کمپین «ایران در همبستگی» برای کمک به مردم فلسطین و لبنان، اظهار کرد: در این راستا، مردم فلسطین و لبنان در حال توسعه هستند. در […]

همسایگان خلیج فارس نباید فریب وسوسه های غرب را بخورند

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام محسنی آژه ای امروز دوشنبه (۹ مهرماه) در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به فعالیت کمپین «ایران در همبستگی» برای کمک به مردم فلسطین و لبنان، اظهار کرد: در این راستا، مردم فلسطین و لبنان در حال توسعه هستند. در پی حملات وحشیانه و وحشیانه رژیم وحشیانه صهیونیستی به نوار غزه و شهادت ده ها هزار نفر از مردم بی گناه این منطقه و تخریب گسترده زیرساخت های شهری، منازل مسکونی و تخریب معیشت مردم غزه. در سال گذشته و همچنین تخریب ساختمان های مسکونی و شهادت تعداد زیادی از مردم بی گناه در جنوب لبنان و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت کمپین مردمی «ایران در همبستگی» برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان به منظور جمع آوری کمک های نقدی هموطنان برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان ایجاد شده است. بر این اساس، پیشنهاد می‌کنم مسئولان ارشد قوه قضائیه در جلسه امروز با جمع‌آوری کمک‌های مالی به کمپین مذکور بپیوندند و سپس این موضوع را با همه مسئولان، قضات و کارمندان دستگاه قضایی در میان بگذارند تا در یک حرکت جمعی، همچنین با سپرده گذاری هر چه بیشتر، به این حرکت خداپسندانه، خیرخواهانه و همدلانه بپیوندید.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: همه ما مسلمانان و به طور کلی همه آزادگان جهان باید هر کاری که در توان داریم (قلم، پول، فکر و…) انجام دهیم. صهیونیست ها با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند و گاه تمام خانواده خود را از دست داده اند. و اموال و اکنون حتی از غذا و دارو نیز محروم هستند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه جلسه امروز به ادعاهای بی اساس و واهی که هر از چند گاهی در قالب اظهارات سیاسی بی اساس بین برخی کشورهای همسایه خلیج فارس و سایر طرف ها در خصوص جزایر سه گانه مطرح می شود، اشاره کرد. بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک (که جزء لاینفک سرزمین هستند و تمامیت ارضی ایران اسلامی است) گفت: به برخی همسایگان خلیج فارس توصیه می کنیم فریب وسوسه های برخی کشورهای غربی را نخورند. کشورها در مورد جزایر سه گانه ایرانی بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، زیرا در این صورت آسیب زیادی خواهند دید و از دست خواهند رفت. جزایر سه گانه متعلق به ایران اسلامی هستند، هستند و خواهند بود و اگر کشورهای مذکور فریب وسوسه های شیطانی غرب را بخورند و به رویکرد اتخاذ شده ادامه دهند، بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد.

به گزارش مرکز رسانه های قضایی، وی در ادامه جلسه امروز با اشاره به لزوم صیانت کامل از امنیت روانی جامعه و معیشت مردم در شرایط کنونی تصریح کرد: در این ایام که دشمن دندان نشان می دهد و باز می شود. زبان او به تهدید (که خدا، دندان و زبانش قطع و بریده می شود) دادستان های ما و سایر مقامات ذیصلاح قضایی باید اقدامات قانونی و مقتضی را برای برخورد با مخلان امنیت روانی جامعه و طراحان عملیات انجام دهند. سود دشمن؛ همچنین باید با کسانی که به دنبال سوء استفاده از شرایط موجود و ایجاد اختلال در بازار و افزایش مشکلات معیشتی مردم هستند، برخورد قانونی و مقتضی صورت گیرد. در این راستا ادارات و مقامات قضایی ذیربط اعم از دادستان ها و مسئولان معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه باید با دولت، وزارتخانه های ذیربط و تعزیرات همکاری و توضیحات، راهنمایی، تذکر و در صورت لزوم ارائه دهند. اقدامات مناسب و قانونی علیه مجرمان و مجرمان تا امنیت روانی جامعه و معیشت مردم به بهترین نحو ممکن حفظ شود.

محسنی آژه ای در ادامه جلسه امروز با اشاره به اهمیت حمایت از فعالان اقتصادی سالم و فعالان بخش خصوصی برای کمک به رونق و افزایش تولید، اظهار داشت: در شرایط کنونی رئیس جمهور بر حمایت از فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تاکید دارد و از آنها می خواهد که برای خنثی کردن تحریم‌ها و تحقق شعار سال ناظر «جهش سازنده با مشارکت مردم» با تمام توان و توان وارد میدان شوند. در همین راستا قوه قضاییه نیز بارها اعلام می کند که از فعالان سالم اقتصادی و فعالان بخش خصوصی حمایت کامل خواهد کرد و با کسانی که چوب زیر چرخ این فعالان قرار می دهند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد. بدون شک دشمن به تاکتیک تحریم پایبند است، بنابراین لازم است با تمام توان از فعالان و فعالان بخش خصوصی و اقتصادی و حوزه دانش بنیان حمایت کنیم.

رئیس قوه قضائیه همچنین با تشکر از مسئولان دولتی که در دوره گذشته به ویژه در دو هفته گذشته لایحه بودجه 1404 را تهیه و نهایی کردند و آن را برای تقدیم به مجلس آماده کردند و گفت: امیدواریم این اقدام به موقع توسط دولت پیام خوبی در داخل و خارج ارسال خواهد کرد.

وی در ادامه جلسه امروز با اشاره به قانون «الزام به ثبت رسمی معاملات ملکی» گفت: به هیچ وجه نباید از اجرای کامل قانون «الزام به ثبت رسمی معاملات ملکی» غافل شد. معاملات املاک و مستغلات”؛ ما از این نظر به شدت برجسته هستیم. بر این اساس معاون اول قوه قضائیه و کارگروه منصوب باید با قوت و قدرت به امور مربوط به اجرای قانون مذکور ادامه دهند و در این راستا نسبت به اجرای مصوبات مربوطه اهتمام ورزید. رویه ها سیستم ها و جمع آوری و ابلاغ مقررات مربوطه. به نظر می رسد اطلاعات کافی در مورد قانون مذکور وجود نداشته است. بنابراین باید از توانمندی تمامی رسانه های مجازی و مکتوب و به ویژه رسانه ملی برای اطلاع رسانی به مردم نسبت به زوایای مختلف قانون «الزام به ثبت رسمی معاملات ملکی» استفاده شود.

رئیس قوه قضائیه همچنین با اشاره به انتصابات اخیر در دستگاه قضایی گفت: مدیران و کارکنان دستگاه قضایی وظیفه مدار هستند و ما در قوه قضائیه با دو هدف اصلی «استفاده بهینه از توانمندی های دستگاه قضایی» انتصابات و جابه جایی ها را انجام می دهیم. مدیران و نیروها» و «تسریع و تسهیل در ارائه خدمات» این کار را با ابتکارات عملی مدیران جدید با مردم انجام می دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی نیز با تبریک و تاسف شهادت یحیی سنور اظهار داشت: صهیونیست های وحشی و حامیان آنها مانند آمریکا در زیر این فکر باطل هستند که با کشتن و به شهادت رساندن سران و فرماندهان محور مقاومت، می توانند این جبهه را زمینگیر کنند، اما حداقل تاریخ را مرور کنند و بدانند که شهادت سران و فرماندهان محور مقاومت نه تنها این جبهه را متوقف نمی کند، بلکه بر قدرت و استحکام آن می افزاید. آیا زمانی که صهیونیست ها دو دهه پیش «شیخ احمد یاسین» را ترور کردند، حماس ناپدید نشد؟ خیر؛ بلکه قدرت این نیروی مقاوم و مجاهد افزایش یافت. بنابراین با شهادت یحیی سنور، معمار عملیات بی نظیر طوفان الاقصی، حماس قدرتمندتر می شود.

بر اساس این گزارش، مرکز رسانه های قوه قضائیه اعلام کرد: قضات و کارکنان دادگستری می توانند از کد دستوری *#14 استفاده کنند و یا مبلغ سهم خود را به شماره کارت 0007، 0000، 9982، 6037 یا شماره آی آر شبایی 320210000001000160000526 واریز کنند. شرکت در این کمپین ملی به آدرس: https://irane-hamdel.khamenei.ir.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.